برند آنر با رونمایی از لوگو رسمی لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود وارد این بازار خواهد شد

آنر گیمینگ

برند چینی آنر امروز از لوگو رسمی لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود رونمایی کرد. رونمایی از این لوگو نشان می‌دهد که شرکت هواوی نیز وارد بازار لپ‌تاپ‌های گیمینگ شده است. لپ‌تاپ‌های گیمینگ این برند با نام سری Honor Hunter شناخته می‌شوند.

این شرکت چینی اولین تصویر از لوگو رسمی لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشت. در پوستر رسمی این برند عبارت “شکارچی در راه است” به زبان چینی مشاهده می‌شود که می‌توان احتمال داد اولین محصول سری Hunter به‌زودی معرفی خواهد شد. پیش از این نیز یکی از مقامات ارشد هواوی اعلام کرده بود که اولین لپ‌تاپ گیمینگ این شرکت توانایی بسیار بالایی در قسمت خنک‌سازی دارد. ما احتمال می‌دهیم این موضوع با لپ‌تاپ سری Hunter مرتبط باشد.

هم‌چنین، مشخص شد که لپ‌تاپ گیمینگ آنر “بسیار باریک‌تر از حد انتظار” خواهد بود. در این میان، برند ردمی نیز به عنوان زیرمجموعه شیائومی طراحی نوت‌بوک گیمینگ سری ردمی G را فاش کرده است. این برند چینی هم در تاریخ 14 اوت (24 مرداد) از لپ‌تاپ گیمینگ خود رونمایی می‌کند، در نتیجه، انتظار می‌رود که لپ‌تاپ Hunter نیز برای رقابت با محصول جدید ردمی در همان بازار معرفی شود.

تاکنون جزییات بیشتری درباره لپ‌تاپ جدید سری Hunter برند آنر منتشر نشده و هم‌چنین زمان دقیق معرفی آن نیز مشخص نیست. اگرچه، انتظار می‌رود که در روزهای آینده اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری درباره محصول جدید آنر انتشار پیدا کند.

نوشته برند آنر با رونمایی از لوگو رسمی لپ‌تاپ‌های گیمینگ خود وارد این بازار خواهد شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.