برند گلکسی سامسونگ، با ارزش‌ترین برند کره‌جنوبی در سال ۲۰۱۷ است

برند گلکسی سامسونگ، با ارزش‌ترین برند کره‌جنوبی در سال 2017 است

نظرسنجی‌های اخیر شرکت Brandstock نشان می‌دهد که برند گلکسی سامسونگ با ارزش‌ترین نام تجاری اختصاصی در کره جنوبی است. داده‌های سال 2017 این شرکت نظرسنجی، نشان می‌دهد که برند گلکسی در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی، امتیاز 940.98 را از 1000 کسب کرده است. براساس لیستی که این شرکت ارائه نموده، برند‌های E-mart و Naver در رده‌های دوم و سوم با ارزش‌ترین برندها قرار داشته و شرکت خدمات مالی و بانکداری Kookmin Bank در رده چهارم لیست است. بنابر گفته شرکت، پیش‌بینی شده است که برندهای بالای لیست به احتمال زیاد تا چند سال آینده بدون تغییر باشند.

دلایل مختلفی باعث شده است برند گلکسی از دیگر برندهای کره‌ای بهتر باشد که مهم‌ترین آنها حضور جهانی شرکت سامسونگ و شناخته شده بودن اسمارتفون‌ها و تبلت‌های این کمپانی در سراسر دنیا است. سال گذشته با اتفاقی که برای گلکسی نوت 7 رخ داد، جایگاه این برند به‌صورت جدی به خطر افتاد. سامسونگ مجبور شد تولید این فبلت را متوقف کند و به‌خاطر گزارش‌هایی که از سرتاسر دنیا در مورد آتش گرفتن و انفجار این گوشی‌ها داده می‌شد، مجبور به جمع‌آوری این فبلت گشت. این اتفاق بار سنگینی را روی تیم بازاریابی سامسونگ تحمیل کرد. این تیم تلاش کرد با انجام کارهای انسان دوستانه و خیریه، تصویر شرکت در نظر مصرف‌کنندگان را بازسازی کند. در کمپ‌های تبلیغاتی شرکت بعد از فاجعه نوت 7 به‌جای اینکه در مورد مشخصات محصولات تمرکز شود، بیشتر سعی شد روی سبک زندگی و ایده‌های مرتبط با آن در عین حال سرگرمی تمرکز شود. ظاهرا این تلاش‌ها با نجات پیدا کردن برند گلکسی سامسونگ به نتیجه رسیده است.

سامسونگ انتظار دارد ارزش برند خود را طی سال جاری با حضور بیشتر در بازار‌های بزرگی مانند هند و همچنین ارایه فبلت جدید گلکسی نوت 8 که به اعتقاد بسیاری از صاحب‌نظران صنعتی یک موفقیت بزرگ تجاری است، تقویت کند. این به‌روزرسانی در تلاش‌های شرکت را می‌توان در هفته‌های آینده دنبال کرد.

نوشته برند گلکسی سامسونگ، با ارزش‌ترین برند کره‌جنوبی در سال 2017 است اولین بار در پدیدار شد.