بسته الحاقی جدید بازی The Division 2 در راه است

 
شرکت یوبیسافت اعلام کرد که در ۲۳ جولای بسته الحاقی رایگان بازی The Division 2 عرضه خواهد شد.
 
شرکت یوبیسافت به تازگی اعلام کرد اولین بسته الحاقی رایگان عنوان The Division 2 قرار است به زودی و در ۲۳ ژولای سال جاری عرضه شود. این بسته الحاقی قرار است برای کنسول‌های PS4، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر منتشر شود و تا ۳۰ ژولای در دسترس کلیه گیمر‌های این بازی قرار خواهد گرفت. در این بازی دو ماموریت جدید و اصلی معرفی شده است که در Camp White Oak و باغ وحش Manning جریان خواهد داشت.
 
همچنین در این بسته الحاقی ویژگی جدید Expedition نیز قرار داده شده است که گیمر می‌تواند آن را در Kenly College بدست آورد. در این بسته الحاقی چند موضوع کلی وجود دارد که هر کدام روایتگر داستانی خاص هستند و قرار است این موضوعات به طور جداگانه و هفتگی منتشر شوند و طبق اعلام شرکت یوبیسافت، گیمر با کامل کردن این داستان‌های هفتگی به اتاقی که پر از سکه است دست پیدا خواهد کرد و می‌تواند هر مقداری که خواست سکه جمع کند.
 
علاوه بر این موارد، در این بسته الحاقی چندین اسلحه جدید توسط یوبیسافت گنجانده شده است که از میان آن‌ها می‌تواند به موارد Exotic Diamondback Rifle، BTSU Datagloves و the Stoner LMG and Carbine 7 اشاره کرد که هر کدام از آن‌ها در محلی خاص کارایی دارند و گیمر می‌تواند به محض اینکه احساس خطر کرد از این اسلحه‌های جدید و قدرتمند استفاده کند.
 
همچنین کسانی که یک سال است مجموعه Division را اجرا می‌کنند، برای آن‌ها دو مامویرت جدید به بازی اضافه خواهد شد که یکی از آن‌ها در آکواریوم مرکزی شهر و دیگری در NSA Site B13 جریان خواهد داشت. علاوه بر این قرار است بروزرسانی‌های برای ماموریت Dark Hours نیز به بازی اضافه شود که هرکس آن‌ها را تمام کند ۵۰۰ امتیاز دریافت خواهد کرد. اسلحه‌های ساخته شده توسط کاربر نیز دوباره در دسترس گیمر قرار گرفته است و می‌تواند از آن‌ها استفاده کند.