بنچمارک آیپد مینی ۴

آیپد مینی ۴. آیپد مینی ۴ در گیکبنچ ظهور کرده و معلوم شده است که اپل برخی از ویژگی های داخلی آن را بروزرسانی کرده است.

اپل دوست دارد که از ذکر جزئیات مشخصات دستگاه جدیدی که عرضه می کند اجتناب کند و در عوض ترجیح می دهد که مقایسه ای صحبت کند، مانند این جمله که می گوید “پردازنده ی گرافیکی A9X، ۳۶۰ برابر سریعتر می باشد”، چرا که به نحوی اینگونه بیان کردن مفید هم می باشد. خوشبختانه ما یک بنچمارک در اختیار داریم که به روشن کردن آنچه که در مورد دستگاه ها می شنویم، کمک می کند و بنچمارک اخیر از یک آیپد مینی ۴ جدید خبر می دهد.

آیپد مینی ۴ در گیکبنچ ظهور کرده و معلوم شده است که اپل برخی از ویژگی های داخلی آن را بروزرسانی کرده است. این آیپد مینی ۴، یک رم ۲ گیگا بایتی و یک پردازنده ی A8 دارد که در مقایسه با پردازنده ی A8 ای که بر روی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس یافت می شود، اورکلاک شده است. این A8 در آیفون های جدید به ۱.۴ گیگا هرتز، اما در تراشه ی آیپد مینی ۴ جدید به ۱.۵ گیگا هرتز کلاک شده است. این تفاوت خیلی زیادی نیست، اما برای نمرات بنچمارک مورد توجه قرار می گیرد.

تفاوت های کمی گسترده تر در آزمون های چند هسته ای خود را نشان می دهند، اما در حال حاضر مشخص نیست که آیا این اورکلاکینگ منجر به اثر قابل توجهی در عملکرد می شود یا خیر. گرچه این آیپد مینی ۴ از نظر المان مموری در این تست گیکبنچ، امتیاز کمتری را نسبت به آیفون ۶ جدید کسب کرد، بنابراین ما مطمئن نیستیم که معنی این دقیقا چیست.

این A8 در آیفون های جدید به ۱.۴ گیگا هرتز، اما در تراشه ی آیپد مینی ۴ جدید به ۱.۵ گیگا هرتز کلاک شده است. تفاوت های کمی گسترده تر در آزمون های چند هسته ای خود را نشان می دهند،

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته بنچمارک آیپد مینی ۴ اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.