بهبود قابلیت Night mode گلکسی S10 با آپدیت جدید

قابلیت Night mode گلکسی S10

سامسونگ پس از حدود 3 ماه از معرفی پرچمداران جدیدش، همچنان به دنبال بهبود عملکرد اعضای خانواده گلکسی S10 است تا با آپدیت‌های جدید ویژگی‌ها و قابلیت‌های مهمی را به آن‌ها اضافه می‌کند. در بروزرسانی جدید، این شرکت روی بهبود عملکرد دوربین تمرکز کرده است و با اضافه کردن چند ویژگی و بهبود قابلیت Night mode امکان ثبت تصاویر با کیفیت در شب را ممکن ساخته است.

با توجه به گزارش SamMobile آپدیت امنیتی ماه مه، منجر به بهبود قابلیت Night mode گلکسی S10 شده است که به کاربر اجازه می‌دهد در محیط‌های کم نور تصاویر با وضوح و کیفیت بهتری را ثبت کند.

تفاوت عکس‌های گرفته شده پس از این بروزرسانی بسیار به چشم می‌آید زیرا نویزهایی که به هنگام گرفتن عکس در شب روی تصویر ظاهر می‌شدند بسیار کاهش یافته است.

قابلیت night mode گلکسی s10 قابلیت night mode گلکسی s10

علاوه بر این کاربران گلکسی S10 اکنون قادر خواهند بود از Night mode در سنسور ultra-wide دوربین آن استفاده کنند و حتی اگر نویزی در تصاویر گرفته شده دیده شود، آن تصاویر روشن‌تر و با جزییات بیشتری هستند.

یکی دیگر از پیشرفت‌های مهم حاصل از این آپدیت، امکان استفاده از Live Focous از طریق لنز تله است که  پیش از این تنها در گلکسی S10 5G ممکن بود. این قابلیت جدید به کاربر اجازه می‌دهد تا با تاکید بر روی سوژه اصلی، افکت بوکه را به تصویر اضافه کنند.

در حال حاضر این آپدیت در سوئیس و به عنوان پچ امنیتی ماه مه 2019 برای کاربران پرچمدار جدید سامسونگ موجود است و به زودی هر سه عضو این خانواده در سرتاسر جهان آپدیت مورد نظر را دریافت خواهند کرد.

نوشته بهبود قابلیت Night mode گلکسی S10 با آپدیت جدید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.