بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار (مرداد ماه ۹۷)

Skagen-Falster-Smartwatch-review بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار (مرداد ماه ۹۷)

ساعت‌های هوشمند یکی از دیوایس‌های محبوب بازار به حساب می‌آیند که علاوه بر زیبایی، شامل قابلیت‌های کاربردی نیز هستند. اگر قصد خرید اسمارت واچی سطح بالا و با کیفیت مطلوب را دارید، در ادامه با ما همراه باشید.


اپل واچ سری ۳

2105140 بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار (مرداد ماه ۹۷)

محصولات اپل در تمام جهان به فروش می‌روند و نظر طیف وسیعی از کاربران را جلب می‌کنند. این یکی هم از این قاعده مستثنی نیست. اپل واچ سری ۳ دارای ویژگی‌های فراوانی است تا شما لذت داشتن ساعتی هوشمند را تجربه کنید. کمپانی سازنده صفحه‌نمایشی ۱.۳ اینچی با فن‌آوری اولد برای‌تان تدارک دیده تا زیر نور خورشید و به‌طور کل محیط بیرون مشکلی در خواندن محتوا نداشته باشید. البته نباید قابلیت کاربردی لمس سه‌بعدی یا لمس فشاری را از یاد برد. با کمک این تکنولوژی با فشردن انگشت بر روی یک المان می‌توانید یک سری از اعمال را انجام دهید. به زبان ساده‌تر، لمس سه‌بعدی یک میان‌بر تلقی می‌شود. قدرت پردازنده و سیستم‌عامل برای اسمارت واچ‌های میان‌رده و اقتصادی اهمیت زیادی ندارد و این مشخصات فقط در سطح‌های بالاتر مورد توجه است. اپل واچ سری ۳ از چیپستی دو هسته‌ای سود می‌برد که از پس اجرای اپ‌های موجود برای این ساعت برمی‌آید. پس در حین انجام کارهای روزمره با لگ یا کندی مواجه نخواهید شد. تولیدکننده سنسورهای مختلفی را برای ردیابی سلامتی کاربر در نظر گرفته تا به‌صورت ۲۴ ساعته وضعیت سلامتی خود را دنبال کند.

قیمت: ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

سامسونگ Gear S3 Classic

551797 بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار (مرداد ماه ۹۷)

کره‌ای‌ها با معرفی سری Gear S، دنیای اسمارت واچ‌ها را تغییر دادند و به این ترتیب کاربران زیادی علاقه‌مند به این گجت‌ها شدند. Gear S3 Classic یکی از جدیدترین عضوهای این خانواده پرافتخار به شمار می‌رود که در عین داشتن ظاهری کلاسیک و چرمین، قابلیت‌های مدرنی را نیز در اختیارتان قرار می‌دهد. بدنه فلزی با بند چرمی ترکیبی جذاب رقم زده که نظر هر کسی را جلب می‌کند. برای یک ساعت هوشمند پیش از هر چیزی نمایشگر مورد توجه است. سامسونگ هم خودش یکی از غول‌های صنعت صفحه‌نمایش‌ها محسوب می‌شود و برای این مدل از پنلی سوپرامولد و ۱.۳ اینچی بهره برده است. به لطف این تکنولوژی ساخت، مشکلی در دیدن متون در زیر نور خورشید نخواهید داشت و عمق رنگ مشکی به‌خوبی به نمایش گذاشته می‌شود. با تراشه اختصاصی سامسونگ قادر به اجرای تمام محتوای موجود در سیستم‌عامل تایزن خواهید بود که مایه دل‌گرمی کاربران است. در انجام کارها با هیچ لگی روبه‌رو نخواهید شد و تمام اعمال‌های روزمره با نهایت سرعت انجام می‌گیرند. جدای از این‌ها، ویژگی‌هایی مثل مقاومت در برابر آب، جی‌پی‌اس و نمایشگر همیشه روشن؛ Gear S3 Classic را به یکی از گزینه‌های وسوسه‌انگیز بازار تبدیل کرده‌اند.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

گارمین Vivomove HR

3343639 بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار (مرداد ماه ۹۷)

گارمین یکی از برندهای معتبر صنعت ساعت‌های هوشمند و در کل گجت‌های پوشیدنی به حساب می‌آید که سالانه از مدل‌های جذابی پرده بر می‌دارد. این ساعت هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها طراحی و با بدنه‌ای فلزی به بازار عرضه شده است. استفاده از بند سیلیکونی ضدحساسیت رضایت کاربر را در پی دارد و همین‌طور از قیمت نهایی کاسته است. صفحه‌نمایش قطعه‌ای است که ما بیش‌ترین تعامل را با آن داریم. فرقی نمی‌کند که محصول مورد بحث اسمارت فون باشد یا ساعتی هوشمند؛ بی‌تردید کیفیت نمایشگر برای کاربران از اهمیت زیادی برخوردار است. گارمین هم با استفاده از پنلی اولد و درخشان، Vivomove HR را به یکی از مدل‌های شگفت‌انگیز بازار بدل کرده است. این صفحه‌ گران‌قیمت روشنایی بسیار زیادی نسبت به نمونه‌های ال‌سی‌دی دارد و همین‌طور عمق رنگ مشکی فراوان را به ارمغان می‌آورد. در نتیجه می‌توانید در محیط بیرون بدون هیچ زحمتی ساعت و تاریخ را ببینید و از نوتیفیکیشن‌ها باخبر شوید. در واقع سنسورها ارزش افزوده‌ای به اسمارت واچ‌ها می‌دهند و آن‌ها را جذاب‌تر می‌نمایند. گارمین هم برای جلب نظر شما از حس‌گرها و تکنولوژی‌های زیادی بهره برده که عبارت‌اند از: شمارش‌گر ضربان قلب، گام‌شمار، قطب‌نما، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، جی‌پی‌اس، ارتفاع‌سنج و…

قیمت: ۲ میلیون تومان

ایسوس ذن‌واچ ۲ WI502Q

579188 بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار (مرداد ماه ۹۷)

اگر بخواهیم برترین اسمارت واچ‌های بازار را لیست کنیم، نباید از محصولات ایسوس غافل شویم. این برند تایوانی در صنایع مختلفی مشغول به کار است. از لپ‌تاپ‌های قدرت‌مند و دل‌فریب گرفته تا هوش مصنوعی و اسمارت‌فون‌ها. ذن‌واچ ۲ WI502Q طراحی کلاسیکی دارد. بند چرمی در کنار بدنه فلزی قرار گرفته و ترکیبی خوشایند را رقم زده است. به لطف چرم طبیعی مشکلی در استفاده دراز مدت از ساعت هوشمند نخواهید داشت و همیشه حس خوبی را تجربه می‌کنید. سازنده از نسخه سوم گلس‌های شرکت کورنینگ بهره برده تا از صفحه‌نمایش در برابر عوامل گوناگون محافظت شود. صحبت از نمایشگر شد. با خرید این محصول، هم یک پنل امولد نصیب‌تان خواهد شد و هم یک دیسپلی نسبتا بزرگ و لمسی. اندازه صفحه چیزی در حدود ۱.۵ اینچ است و مشاهده محتواهای ریز و کوچک راحت‌تر خواهد بود. تکنولوژی ساخت امولد این امکان را به شما می‌دهد تا در فضای باز و در زیر نور خورشید مشکلی در خواندن ساعت و تاریخ نداشته باشید و کارهای روزمره‌تان را بدون وقفه انجام دهید. ایسوس سیستم‌عامل گوگل را برای ساعت خود در نظر گرفته تا کاربر به اپ‌ها و بازی‌های فراوانی دسترسی داشته باشد. مدل‌های جدید ذن‌واچ ۲ WI502Q به ویژگی HyperCharge مجهز هستند که با کمک آن لزومی ندارد برای شارژ شدن گجت وقت خود را تلف کنید.

قیمت: ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

هوآمی Amazfit Pace

1662406 بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار (مرداد ماه ۹۷)

در اصل هوآمی برند زیرمجموعه شیائومی محسوب می‌شود که اقدام به تولید یک سری از دیوایس‌های هوشمند می‌کند. Amazfit Pace هم توسط این شرکت ساخته شده و مخصوصا برای تیپ‌های اسپرت طراحی گشته است. اگر به ورزش کردن علاقه دارید و می‌خواهید همیشه وضعیت سلامتی خود را دنبال کنید، حتما این مدل را در نظر داشته باشید. بند سیلیکونی در کنار بدنه سرامیکی ترکیبی خاص را برای این گجت به ارمغان آورده که نظر عاشقان استایل ورزشی را جلب می‌کند. صفحه‌نمایشی لمسی و رنگی نیز برای شما تدارک دیده شده تا اطلاعات را به خوبی نظاره کنید و با ساعت تعامل داشته باشید. پردازنده دو هسته‌ای در کنار ۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۵۱۲ مگابایت رم، این اطمینان را می‌دهد که مشکلی در انجام اکثر کارها نخواهید داشت و در کم‌تر مواقعی با کندی مواجه خواهید شد. ویژگی‌هایی مثل شمارش‌گر ضربان قلب، شتاب‌سنج و مقاومت در برابر آب Amazfit Pace را به دستگاهی مقرون‌به‌صرفه تبدیل می‌کنند.

قیمت: ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

نوشته بهترین ساعت‌های هوشمند موجود در بازار (مرداد ماه ۹۷) اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.