بهترین شهرهای تجارتی دنیا را می شناسید؟

دبی شهری مدرن در سواحل خلیج فارس

دبی، یکی از محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری دنیا است که بعضی از هیجان‌انگیزترین دیدنی‌های جهان را در خود جای داده است و دیگر از آن شهر معمولی خبری نیست، و حالا به شهری شگفت‌انگیز و یکی از مهم‌ترین‌های شهرهای توریستی دنیا تبدیل شده است و هرکسی دوست دارد یک بار هم که شده از آن بازدید کند. علاوه بر این که فاصله کم دبی از ایران این مقصد را برای ما ایرانی‌ها محبوب‌تر هم کرده است.

با اینکه دبی شهری ساحلی است، اما به قدری جاذبه‌های مصنوعی در آن وجود دارد که اگر چندین روز هم بگردید باز هم تمام نمی شود. مدت‌هاست که دیگر از آن دبی کوچک خبری نیست، امروزه دبی شهری مدرن با ساختمان‌هایی فوق‌العاده زیبا و شگفت‌انگیز از جمله برج خلیفه، بلندترین ساختمان دنیا و بیش از ۱۵۰ آسمان خراش دیگر است. البته هیجان‌انگیزترین دیدنی‌ها مانند سریع‌ترین رولرکاستر دنیا، پیشرفته‌ ترین پارک آبی و بزرگترین دلفیناریوم دنیا، جزیره‌‌های نخلی شکل با شن‌های سفید و یک پیست اسکی سرپوشیده نیز در دبی وجود دارد.

سفر به دبی دلایل متعددی را به همراه داشته باشد میتواند تفریحی باشد و یا بیزینسی و کاری اما اگر قصد شما سفر تفریحی باشد پس بهتر است نگاهی به مطالب زیر بیاندازید.

  • از برج خلیفه دبی می‌توانید انتهای کره زمین را ببینید!
  • دیدن آسمان خراش‌های زیبا و بلند.
  • استفاده از دریا، آفتاب و ساحل شنی.
  • دیدن ترکیبی از مدرنیته و هنر.
  • در تابستان اسکی کنید و در زمستان آفتاب بگیرید.
  • قصه‌های هزار و یک شب را در یک رستوران عربی اصیل تجربه کنید.
  • از مراکز لوکس خرید کنید.

قیمت بلیط چارتر دبی در زمان‌های خلوتی به ۹۰۰ هزار تومان می‌رسد اما به صورت معمول و میانگین خرید بلیط هواپیما دبی با یکی از ایرلاین‌های معمولی حدود ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ هزار تومان است که بسته به کیفیت ایرلاین متغیر است. در صورتی که برنامه ریزی سفر را انجام داده‌اید می‌توانید به صورت آنلاین، بلیط ارزان دبی را از سایت تریپ خریداری کنید.

پکن یکی از پیشرفته ترین شهرهای جهان

کافی است یکبار در کوچه پس کوچه های پکن قدم بگذارید تا برای همیشه مسحور این شهر شلوغ پرهیاهو شوید از جایی صحبت می کنیم که می گویند در دنیای امروز همه ی راه ها به آن ختم می شود شهری که در هیاهوی دوره ی مدرن به جهش های عظیم اقتصادی دستیافته و آسمان خراش های شیشه ای آن به مرکزی برای گردش پول جهان تبدیل شده است. پکن سنت و مدرنیته را یکجا و در کنار هم نگه داشته است و از هر دوی آن ها نهایت استفاده را می برد.

چین کشوری با فرهنگی غنی است و کمتر کشوری در دنیا یافت می‌شود که دارای چنین فرهنگی باشد. چین کشور تضاد‌هاست. پکن، شانگهای و هنگ‌کنگ شهر‌های پیشرفته‌ی چین هستند. با این حال در غرب کشور بخش‌هایی روستایی و در حال توسعه دیده می‌شود. چین کشوری است که بین توسعه یافتن و در حال توسعه بودن مانده است. تغییرات فراوان چین باعث شده گردشگران زیادی به این کشور سفر کنند. برای شما نیز وقت آن رسیده که به این کشور جالب و شگفت‌انگیز سفر کنید و با فرهنگ چین آشنا شوید. با سفر به این کشور هر‌ روز با کشوری جدید رو‌به‌رو خواهید شد. اگر‌چه در شهر‌های بزرگ جمعیت زیاد است، اما حومه‌ی شهر‌ها و همچنین غذاهای آن بسیار فوق‌العاده هستند. قدمت این شهر به سه هزار سال قبل باز می‌گردد و در هشت قرن اخیر، در اغلب دوره‌ها پایتخت چین بوده‌ است. کمتر شهرهایی در دنیا وجود دارند که برای دوره‌ای چنین طولانی، مرکز سیاسی و فرهنگی کشور خود باقی مانده باشند؛ به همین دلیل آثار تاریخی زیادی در شهر وجود دارد.

بلیط هواپیما پکن در زمان‌های خلوتی به ۱/۵ میلیون نیز می‌رسد اما به صورت معمول و میانگین خرید بلیط هواپیما پکن با یکی از ایرلاین‌های معمولی حدود ۲ میلیون تومان است که بسته به کیفیت ایرلاین متغیر است.

ترافیک‌های بسیار سنگین چین را تمام دنیا می‌شناسند. مشکل ترافیک در این شهر بسیار جدی است. اگر می‌خواهید از سفرتان به پکن لذت ببرید باید درباره حمل و نقل عمومی در این کشور اطلاعات کافی داشته باشید.

قیمت هتل در پکن بسیار متفاوت بوده چرا که بسته به منطقه هتل، درجه و امکانات هتل قیمت ها متفاوت است؛ اما در زمان‌های خلوتی می توان با ۳۰۰ هزار تومان برای هر شب اقدام به رزرو هتل پکن کرد.

شما می توانید رزرو هتل و همچنین رزرو بلیط هواپیما به اقصی نقاط جهان را با چند کلیک و در عرض چند دقیقه مستقیم و بدون واسطه با کمترین هزینه و با بیشترین خدمات از وب سایت تریپ انجام دهید.

نوشته بهترین شهرهای تجارتی دنیا را می شناسید؟ اولین بار در گويا آی‌ تی پدیدار شد.