بهترین لپ‌تاپ‌های بازار با نمایشگر لمسی

نمایشگر لمسی

اگر می‌خواهید کامپیوتر شخصی‌تان را در هر شرایطی همراه خود داشته باشید، در نتیجه حتما به فکر خرید یک لپ‌تاپ باشید. این دیوایس‌ها در مدل‌ها و رنج‌های قیمتی گوناگون عرضه شده‌اند و هر یک از قابلیت‌ها و فن‌آوری‌های منحصربه‌فردی سود می‌برد. برندهای بسیاری نیز به این حوزه ورود پیدا کرده‌اند و سالانه از محصولات جدید خود پرده‌‌برداری می‌نمایند. همین موضوع موجب شده انتخاب برای کاربران دشوار شود. خوش‌بختانه راهنماها در دسترس‌تان قرار دارد. در ادامه قصد داریم تا بهترین لپ‌تاپ‌ها با نمایشگر لمسی را بشناسیم. پس با ما همراه باشید.


مایکروسافت سرفیس Laptop – D

نمایشگر لمسی

مایکروسافت یکی از بهترین تولیدکنندگان لپ‌تاپ‌ها شمرده می‌شود و تاکنون دیوایس‌های باکیفیت و جذابی تولید نموده. سرفیس Laptop – D جز خانواده این شرکت به‌حساب می‌آید و به طیف گسترده‌ای از تکنولوژی‌ها مجهز شده. پیش از هر چیزی، پردازنده Core i7 دلیلی برای خرید محصول مایکروسافت است. به این ترتیب می‌توانید به اجرای اپلیکیشن‌های حرفه‌ای ویندوزی بپردازید و کارهای‌تان را بدون لگ و کندی انجام دهید. گفتنی‌ست ۴ مگابایت حافظه کش در کنار ۱۶ گیگابایت رم هم تدارک دیده شده که عملکرد لپ‌تاپ را تسریع بخشیده و سرفیس Laptop – D را در کلاس دستگاه‌های توان‌مند قرار می‌دهد. برای این‌که اطلاعات‌تان را حفظ کنید و به‌راحتی محتواهای مورد علاقه خود را دانلود و ذخیره نمایید، مایکروسافت ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته که بیش‌تر کاربران را راضی می‌کند. پردازش‌گر گرافیکی مجزا هم به‌چشم می‌خورد و امکان تجربه گیم‌های محبوب را میسر می‌سازد. به‌لطف صفحه‌نمایش لمسی ۱۳.۵ اینچی بسیاری از اعمال به‌سادگی صورت می‌گیرد و از طرفی با توجه به رزولوشن دیسپلی، تماشای فیلم‌ها و انیمیشن‌ها در سرفیس Laptop – D لذت‌بخش‌تر خواهد شد. ناگفته نماند شرکت سازنده از یک باتری حجیم برای این لپ‌تاپ استفاده کرده. در نتیجه تا ساعت‌ها قادرید از سرفیس Laptop – D سود بجویید و از برنامه‌های کارآمد بهره ببرید.

قیمت: ۲۵ میلیون تومان

ایسوس ذن‌بوک Flip 14 UX461UN

نمایشگر لمسی

پردازنده Core i7 فراهم آمده تا برنامه‌ها بدون لگ و کندی اجرا شوند و به این ترتیب بدون نقص قادر به انجام دادن کارهای حرفه‌ای خود خواهید بود. در صورت خرید محصول تایوانی ۸ مگابایت حافظه کش به‌همراه ۱۶ گیگابایت رم نصیب‌تان می‌شود که نیاز بیش‌تر کاربران را پوشش می‌دهد. برای این‌که بتوانید فیلم‌ها، عکس‌ها و موزیک‌های دل‌خواه‌تان را دانلود و ذخیره نمایید، تولیدکننده از ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره جسته که از سرعت بالایی برخوردار است. در نتیجه نیازی نیست ساعت‌ها برای انتقال اطلاعات وقت‌تان را هدر دهید. پردازش‌گر گرافیکی انویدیا با ۲ گیگابایت رم نیز تدارک دیده شده که انجام برخی از گیم‌های پرطرفدار را ممکن می‌کند. صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی Flip 14 UX461UN به رزولوشن فول اچ‌دی مجهز گشته که جزئیات بسیاری از تصاویر را نشان می‌دهد. همچنین باتری غول‌آسایی نیز به‌کار گرفته شده تا ساعت‌ها بتوانید از لپ‌تاپ ایسوس بهره ببرید.

قیمت: ۲۰ میلیون تومان

ایسر Spin 7-SP714-51-M4HX

نمایشگر لمسی

وزن بسیار کم یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی این لپ‌تاپ به‌حساب می‌آید که حمل و نقل آن را ساده‌تر کرده. پس به‌راحتی می‌توانید Spin 7-SP714-51-M4HX را به مسافرت ببرید! چیپست بالارده‌ای از اینتل در نظر گرفته شده که از پس بیش‌تر برنامه‌ها برمی‌آید و به این ترتیب قادرید طیف وسیعی از اعمال را بدون نقص انجام دهید. تولیدکننده برای محصول خود ۴ مگابایت حافظه کش و ۸ گیگابایت رم رقم زده که عملکرد دیوایس را تسریع بخشیده و نصب برنامه‌های متعدد را ممکن می‌سازد. لپ‌تاپ ایسر از ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی بهره گرفته تا شما قادر به حفظ اطلاعات‌تان باشید و در عین حال به ذخیره فایل‌ها و محتواهای گوناگون بپردازید. پردازش‌گر گرافیکی اینتل این اجازه را به شما می‌دهد تا بتوانید برخی از بازی‌های ویندوزی را تجربه نمایید. با این همه، نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی اصلی‌ترین دلیل برای خرید Spin 7-SP714-51-M4HX شمرده می‌شود و آن را تبدیل به مدلی کارآمد نموده. برای مثال طراحی یا نقاشی کردن در این مدل راحت‌تر شده و در هر شرایطی قادرید از انگشتان خود برای تعامل با دستگاه استفاده کنید. یک باتری ۴ سلولی برای‌تان فراهم گشته تا ساعت‌ها بتوانید از Spin 7-SP714-51-M4HX بهره بجویید.

قیمت: ۱۳ میلیون تومان

اچ‌پی Pavilion x360 – 14-ba002ne

نمایشگر لمسی

چیپست Core i3 اینتل قلب تپنده لپ‌تاپ اچ‌پی را تشکیل می‌دهد و نصب اپلیکیشن‌های سبک و نیمه‌سنگین را ممکن می‌کند. ۳ مگابایت حافظه کش به‌همراه ۴ گیگابایت رم در نظر گرفته شده تا حدودی پرفورمنس دیوایس را تسریع بخشیده و از طرفی می‌توانید از طیف وسیعی از برنامه‌ها بهره ببرید. اما چیزی که Pavilion x360 – 14-ba002ne را از سایر رقبا متمایز کرده، ۱ ترابایت حافظه داخلی است. به این ترتیب کم‌تر مواقعی با مشکل کمبود فضای ذخیره‌سازی مواجه خواهید شد و می‌توانید محتواهای حجیم را دانلود کنید. پردازش‌گر گرافیکی اینتل هم تدارک دیده شده تا قادر به اجرای برخی از گیم‌ها باشید. صفحه‌نمایش ۱۴ اینچی و با رزولوشن فول اچ‌دی یکی از دلایل خرید Pavilion x360 – 14-ba002ne به‌حساب می‌آید و دیدن فیلم‌ها و سریال‌ها را جذاب‌تر نموده. همچنین در صورت لزوم نیز قادرید از حالت لمسی گجت استفاده کنید و برای مثال با کمک انگشت‌های‌تان یادداشت‌برداری کنید. باتری ۳ سلولی محصول نیز نوید عمر بالایی را می‌دهد و تا چندین ساعت می‌توانید از لپ‌تاپ سود ببرید.

قیمت: ۱۰ میلیون تومان

نوشته بهترین لپ‌تاپ‌های بازار با نمایشگر لمسی اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.