بهترین مانیتورهای سامسونگ را بشناسید

best-curved-monitors-v2 بهترین مانیتورهای سامسونگ را بشناسید

کامپیوترها یکی از عجایب دنیای مدرن محسوب می‌شوند و تا حالا کمک شایانی به بشریت کرده‌اند. با وجود آن‌ها انجام طیف گسترده‌ای از اعمال راحت‌تر شده و برای مثال کامپیوترها به ما امکان ساخت اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف را می‌دهند. این دسته از دیوایس‌ها به یک‌سری از لوازم نیازمند هستند که یکی از آن‌ها مانیتور نام دارد. اگر می‌خواهید نمایشگری با کیفیت بالا برای کامپیوتر رومیزی خود داشته باشید، در نتیجه باید مدل‌های سامسونگ را برگزینید. در ادامه بهترین مانیتورهای این شرکت را گردآورده‌ایم. پس با ما همراه باشید.


C49HG90

monitor بهترین مانیتورهای سامسونگ را بشناسید

صفحه‌نمایش بزرگ یکی از دلایل خرید اصلی C49HG90 به شمار می‌آید و به این ترتیب گزینه‌ای بسیار مناسب برای گیمرها محسوب می‌گردد. محتواها به‌صورت جذاب و زاویه دید گسترده نشان داده می‌شوند. در حقیقت می‌توان گفت با خرید این مدل چیزی را از دست نمی‌دهید و قادرید تمام فضای بازی را زیر نظر داشته باشید. بهره‌گیری از تکنولوژی ال‌ای‌دی باعث شده تا روشنایی پنل افزایش یابد و در این صورت قادر به دیدن جزئیات بیش‌تری از تصاویر هستید. هم‌چنین رنگ‌ها در دیسپلی‌های ال‌ای‌دی زیباتر به‌نمایش گذاشته می‌شوند و C49HG90 چشم‌های کاربر را خیره می‌سازد. زمان پاسخ‌گویی ۱ میلی‌ثانیه است و مطمئن باشید فرامین شما به‌سرعت اجرا می‌گردند و تغییرات مورد نظر بر روی بازی اعمال می‌شود. نرخ بالای به‌روزرسانی تصویر جز ویژگی‌های جداناشدنی C49HG90 است و این اجازه را به شما می‌دهد تا تک‌تک فریم‌های بازی را مشاهده کنید و نمایشگر صحنه‌ای را از قلم نمی‌اندازد. خمیده بودن مانیتور سامسونگ جذابیت گیم‌ها را افزایش می‌دهد و از طرفی ظاهری چشم‌گیر را برای دیوایس فراهم آورده. درگا‌ه‌های‌ متعدد استفاده از C49HG90 را راحت‌تر می‌کند و برای مثال می‌توانید هدفون خود را به محصول کره‌ای متصل نمایید.

قیمت: ۱۲ میلیون تومان

32H711Q

monitor-3 بهترین مانیتورهای سامسونگ را بشناسید

طراحی مدرن و لاکچری فروش زیادی را برای 32H711Q رقم زده و در این رنج قیمتی به یکی از انتخاب‌های جدی گیمرها و افراد حرفه‌ای تبدیل شده. استفاده از فن‌آوری ال‌ای‌دی روشنایی و رنگ‌های اغراق‌‌آمیز را برای مانیتور سامسونگ رقم زده. به این ترتیب تماشای فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها در 32H711Q بسیار لذت‌بخش است. اندازه بزرگ نمایشگر این اجازه را به شما می‌دهد تا با فراغ‌بال به انجام کارهای روزمره و حرفه‌ای خود بپردازید. به‌لطف رزولوشن دیسپلی جزئیات بسیاری در گیم‌ها و محتواهای مختلف به‌چشم می‌خورد خمیده بودن آن هم دیدن فیلم‌ها را هیجان‌انگیز نموده. پس اگر می‌خواهید یک صفحه‌نمایش غول‌آسا با کیفیت مطلوب داشته باشید، حتما 32H711Q را در سبد خریدتان قرار دهید. زمان پاسخ‌گویی مانیتور کره‌ای در حدود ۴ میلی‌ثانیه است و اکثر کاربران را راضی می‌کند.

قیمت: ۶ میلیون تومان

C27F390FHM

monitor بهترین مانیتورهای سامسونگ را بشناسید

تکنولوژی ساخت نمایشگر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و خوش‌‌بختانه سامسونگ این موضوع را درک کرده و C27F390FHM را با فن‌آوری ال‌ای‌دی تولید نموده. به این ترتیب روشنایی صفحه افزایش یافته و طبیعتا جزئیات بیش‌تری در تصاویر خواهید دید. از طرفی رزولوشن فول اچ‌دی نیز به‌کار گرفته شده و در نتیجه تماشای فیلم و تجربه بازی‌ها هیجان‌انگیزتر خواهد شد. زمان پاسخ‌گویی ۴ میلی‌ثانیه بیش‌تر یوزرها را راضی می‌کند و برای گیمرها نیز بسیار خوب تلقی می‌شود. در این صورت صفحه‌نمایش در مدت زمان کمی به دستورات شما عمل کرده و برای مثال با کلیک شما کاراکتر بازی در کسری از ثانیه حمله را آغاز می‌نماید. خروجی‌های بسیاری نیز تدارک دیده شده تا به‌راحتی مانیتور سامسونگ را به وسایل مختلفی از جمله هدفون متصل کنید. خمیدگی دیسپلی باعث افزایش جذابیت فیلم‌ها و گیم‌ها شده و در عین حال به طراحی C27F390FHM کمک شایانی نموده.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

C24F390

monitor بهترین مانیتورهای سامسونگ را بشناسید

این مدل شباهت بسیاری با مانیتور قبلی دارد و از اکثر قابلیت‌ها و فن‌آوری‌های برادر گران‌قیمت‌تر خود نیز بهره می‌گیرد. پیش از هر چیزی، خمیده بودن نمایشگر نظر کاربران را جلب می‌کند. این ویژگی موجب گشته تا C24F390 به گزینه‌ای مناسب برای دیدن فیلم‌ها و تجربه بازی‌ها تبدیل شود. تولیدکننده از یک طراحی مدرن بهره گرفته و از این رو مدل مذکور در کلاس دیوایس‌های چشم‌نواز قرار می‌گیرد. گفتنی‌ست تکنولوژی ال‌ای‌دی هم در دیوایس کره‌ای به‌چشم می‌خورد و در این رنج قیمتی روشنایی کم‌نظیری را برای این مانیتور به ارمغان آورده. C24F390 از رزولوشن فول اچ‌دی نیز سود می‌جوید و به این ترتیب جزئیات نسبتا زیادی در تصاویر خواهید دید. دیسپلی ۲۴ اینچی سامسونگ به سرعت فرامین شما را انجام می‌دهد و تغییرات مورد نظر را اعمال می‌نماید. درگاه‌های مختلفی هم برای اتصال صفحه‌نمایش به کامپیوتر یا هدفون در نظر گرفته شده.

قیمت: ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

LS19F355HN

monitor-2 بهترین مانیتورهای سامسونگ را بشناسید

نمی‌خواهید برای خرید یک مانیتور مبلغ زیادی را بپردازید؟ پس این مدل را خریداری نمایید. نمایشگر تقریبا ۲۰ اینچی دستگاه از فن‌آوری ال‌ای‌دی سود می‌گیرد و در نتیجه شاهد رنگ‌های جذابی در LS19F355HN خواهید بود. زمان پاسخ‌گویی هم ۵ میلی‌ثانیه و با توجه به قیمت محصول بسیار خوب تلقی می‌شود. رزولوشن نیز در سطح قابل‌قبولی قرار دارد و نیازهای یوزر را پوشش می‌دهد. در واقع این مدل برای انجام کارهای روزمره و اداری گزینه مناسبی شمرده می‌شود و عملکرد بی‌نقصی را به‌نمایش می‌گذارد.

قیمت: ۱ میلیون تومان

نوشته بهترین مانیتورهای سامسونگ را بشناسید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.