بهترین هدفون‌های اسکال‌کندی را بشناسید

اسکال‌کندی

هدفون‌ها یکی از محبوب‌ترین گجت‌های امروزه به‌حساب می‌آیند که هر ساله مدل‌های جدیدی از آن‌ها تولید می‌شود. این دیوایس‌ها موسیقی‌ را با کیفیت رضایت‌بخش یا سطح بالا پخش می‌کنند و می‌توانند تجربه‌ای لذت‌بخش از شنیدن موزیک‌ها را ارایه دهند. تولیدکنندگان بسیاری به این بازار ورود پیدا کرده‌اند و محصولات جذابی را به بازار عرضه می‌کنند. اسکال‌کندی نیز یکی از همین شرکت‌های فعال در حوزه صدا شمرده می‌شود. در این نوبت می‌خواهیم با بهترین هدفون‌های این کمپانی آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


Crusher

اسکال‌کندی

اگر می‌خواهید یکی از بهترین مدل‌های بازار را داشته باشید و موسیقی‌ها را با کیفیت بالا گوش کنید، حتما این هدفون را مدنظر داشته باشید. کمپانی تولیدکننده Crusher را به تکنولوژی‌های مختلفی مجهز کرده که کیفیت پخش موزیک‌ها را افزایش می‌دهد. به این ترتیب حتی کاربران حرفه‌ای نیز از این دیوایس راضی خواهند بود. اتصال از طریق باسیم انجام می‌گیرد و در صورت لزوم می‌توانید از فن‌آوری بلوتوث برای برقراری ارتباط به‌طور بی‌سیم بهره بجویید. در نتیجه Crusher گزینه‌ای مناسب برای عاشقان ورزش محسوب می‌شود. در واقع بدون مزاحمت سیم‌ها قادرید به پیاده‌روی، دویدن یا دوچرخه‌سواری بپردازید و در عین حال از موزیک‌های دل‌خواه‌تان لذت ببرید. گفتنی‌ست سازنده از یک باتری غول‌پیکر در محصول بهره گرفته که به شما این امکان را می‌دهد تا ساعت‌ها پلی‌لیست را پخش کنید. طراحی جذاب نیز دلیل دیگری برای خرید Crusher است و بهره‌گیری از المان‌های ساده و مدرن آن را به هدفونی لاکچری مبدل نموده.

قیمت: ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

Hesh3

اسکال‌کندی

پیش از هر چیزی، دیزاین دستگاه نظر هر کسی را جلب می‌کند و کاربران را ترغیب به خرید Hesh3 می‌نماید. این محصول جوان‌پسند کیفیت پخش صدای بالایی دارد که هر یوزری را راضی می‌کند و مطمئن باشید موسیقی‌ها با شفافیت و وضوح بالاتری پلی می‌شوند. اتصال از طریق باسیم و بی‌سیم انجام می‌گیرد و می‌توانید در موقعیت‌های مختلف از کابل یا فن‌آوری بلوتوث سود بجویید. در نتیجه Hesh3 گزینه‌ مطلوبی برای ورزشکاران شمرده می‌شود. چراکه می‌توانند بدون دخالت سیم‌‌های مزاحم به ورزش کردن بپردازند. کنترلرهایی نیز روی بدنه به‌چشم می‌خورند که نیاز شما را به اسمارت فون کم‌تر می‌کنند و به‌لطف آن‌ها قادرید صدا را کم و زیاد کرده، موسیقی را متوقف نمایید یا ترک بعدی را پلی کنید. میکروفونی حساس هم برای‌تان در نظر گرفته شده که امکان برقراری تماس را ممکن می‌سازد. وزن کم یکی از ویژگی‌های دوست‌داشتنی Hesh3 به‌شمار می‌آید که استفاده و حمل دیوایس را ساده‌تر کرده و می‌توانید چندین ساعت بدون احساس خستگی از هدفون بهره ببرید.

قیمت: ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

Method

اسکال‌کندی

این محصول اسکال‌بندی جز خانواده هدفون‌ها به‌حساب می‌آید و گزینه‌ای بسیار مناسب برای دوست‌داران ورزش است. در حقیقت بعد از مدتی حضور Method را بر گردن خود حس نمی‌کنید و در عین حال بدون مزاحمت سیم‌ها قادرید به موسیقی دل‌خواه‌تان گوش دهید. کیفیت پخش موسیقی طیف وسیعی از کاربران را راضی می‌کند و موزیک‌ها با وضوح بالا پلی می‌گردند. میکروفون حساس دیوایس به شما این اجازه را می‌دهد تا با دوستان و همکاران خود تماس بگیرید و همچنین به‌راحتی به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. مقاومت در برابر عرق و رطوبت جز ویژگی‌های دوست‌داشتنی Method شمرده می‌شود و در این صورت به این ترتیب کاربران در باشگاه‌ها و مکان‌های مرطوب قادر به بهره‌گیری از این هدفون خواهند بود.

قیمت: ۱ میلیون تومان

Grind

اسکال‌کندی

اتصال از طریق باسیم و بی‌سیم صورت می‌گیرد و در نتیجه هنگام ورزش می‌توانید از فن‌آوری بلوتوث برای برقراری ارتباط با اسمارت فون استفاده کنید تا به‌راحتی به دویدن، پیاده‌روی و… بپردازید. کیفیت پخش صدا در سطح بالایی قرار دارد و دلیلی برای خرید محصول اسکال‌کندی شمرده می‌شود. شفافیت موسیقی‌ها کم‌نظیر است و میزان باس هم اکثر کاربران را راضی می‌کند. استفاده از باتری غول‌آسا باعث شده تا باتری Grind عمر بسیار خوبی داشته باشد و تا ساعت‌ها بتوانید به موزیک‌های مورد علاقه‌تان گوش دهید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

Grind S5GRHT-454

اسکال‌کندی

اتصال از طریق کابل صورت می‌گیرد و به این ترتیب Grind S5GRHT-454 با تمام دیوایس‌های مجهز به جک ۳.۵ میلی‌متری صدا سازگار است. کیفیت پخش رضایت‌بخش یکی از ویژگی‌های جذاب این هدفون به‌حساب می‌آید و آن را به گزینه‌ای مناسب در این رنج قیمتی تبدیل کرده. هدفون اسکال‌کندی در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و در نتیجه کاربران می‌توانند از آن در باشگاه‌ها و محیط‌های مرطوب بهره ببرند. خوش‌بختانه Grind S5GRHT-454 از میکروفونی سود می‌جوید که برقراری تماس را ممکن می‌سازد.

قیمت: ۷۰۰ هزار تومان

Stim

اسکال‌کندی

نمی‌خواهید مبلغ بسیار زیادی برای خرید یک هدفون بپردازید؟ به‌دنبال محصولی جذاب و باکیفیت هستید؟ در نتیجه این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. کمپانی سازنده دیزاینی ساده را برای Stim در نظر گرفته که نظر هر کسی را جلب می‌کند. همچنین اسکال‌کندی دیوایس خود را در رنگ‌های متفاوتی عرضه نموده تا با توجه به سلیقه خود هدفون‌ آینده‌تان را بخرید. اتصال از طریق سیم انجام می‌گیرد و به این ترتیب Stim با طیف گسترده‌ای از دستگاه‌ها سازگار است. ناگفته نماند کیفیت پخش صدا قابل‌قبول بوده و شفافیت موسیقی‌ها در سطح نسبتا خوبی قرار دارد.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

نوشته بهترین هدفون‌های اسکال‌کندی را بشناسید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.