بهترین هدفون‌های انکر را بشناسید (آبان‌ ماه ۹۷)

anker-2 بهترین هدفون‌های انکر را بشناسید (آبان‌ ماه ۹۷)

هدفون‌ها یکی از گجت‌های دوست‌داشتنی امروزه به حساب می‌آیند که طرف‌داران زیادی دارند. در طول سال برندهای زیادی اقدام به تولید چنین محصولاتی می‌کنند و تقریبا هرساله شاهد معرفی یک تکنولوژی جدید در این عرصه هستیم. انکر جز‌‌ همین گروه از شرکت‌ها به شمار می‌رود که کالاهای دیجیتالی خود را در سرتاسر جهان می‌فروشد. اگر می‌خواهید با بهترین هدفون‌های انکر آشنا شوید، پس در ادامه با ما همراه باشید.


ZOLO Liberty Plus

anker-3 بهترین هدفون‌های انکر را بشناسید (آبان‌ ماه ۹۷)

بی‌تردید یکی از بهترین هدفون‌های موجود در بازار این مدل است. اتصال از طریق فن‌آوری بلوتوث صورت می‌گیرد و دیگر لازم نیست با سیم‌های مزاحم روبه‌رو شوید. فقط کافی‌ست گوشی‌ها را در گوش خود فرو برده و آهنگ مورد علاقه خود را پلی کنید. در نتیجه ZOLO Liberty Plus گزینه‌ای مطلوب برای ورزش‌کاران و ماجراجوها محسوب می‌شود. چراکه می‌توانند بدون دردسر از موزیک‌ها لذت ببرند. تولیدکننده به دیزاین محصول نیز توجه ویژه‌ای کرده و گجت خود را با آخرین ترندهای طراحی مدرن همگام ساخته. به این ترتیب ZOLO Liberty Plus در بین محصولات لاکچری و جذاب بازار شمرده می‌گردد. باتری برای هدفون‌های بی‌سیمی از اهمیت بالایی برخوردار است و خوش‌بختانه انکر چنین موضوعی را از یاد نبرده. ایربادها قادرند تا ساعت‌ها برای‌تان موسیقی‌ پخش کنند و حتی می‌توانید مدت زمان زیادی به تماس‌های‌تان پاسخ دهید. این‌جاست که میکروفون دستگاه به کارتان می‌آید و با حساسیت بسیار بالا صدای شما را به فرد مورد نظر می‌رساند. برای این‌که فارغ از دنیای اطراف به موزیک‌ها گوش دهید، سازنده از تکنولوژی کنسل کننده نویز بهره گرفته که تا حد زیادی از صداهای اطراف می‌کاهد. کیفیت پخش صدا نیز در سطح بالایی قرار دارد و اکثر کاربران را راضی می‌نماید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

 A3270

anker-5 بهترین هدفون‌های انکر را بشناسید (آبان‌ ماه ۹۷)

گونه‌ای دیگر از هدفون‌ها در بازار وجود دارند که روی گردن سوار شده و گوشی‌ها به آن‌ها متصل گشته‌اند. این نوع از هدفون‌ها به‌دلیل سبکی محبوب شده‌ و از طرفی هم از تکنولوژی بی‌سیم بهره می‌گیرند و هم دیگر گم نمی‌شوند. به‌عنوان مثال با خرید ایربادها باید مدام مراقب آن‌ها باشید تا به زمین سقوط نکنند یا گم نشوند. اما هدفون‌های فوق نگرانی و دردسری برای کاربران به‌همراه ندارند. خوش‌بختانه انکر نیز یکی از همین محصولات دوست‌داشتنی را روانه بازار کرده که A3270 نام گرفته. این گجت از طراحی ساده و در عین حال چشم‌گیری سود می‌گیرد و در رنگ‌های متنوعی وجود دارد. در نتیجه هر کسی با توجه به سلیقه خود می‌تواند هدفون آینده خود را خریداری نماید. فن‌آوری کاهش‌دهنده نویز محیط اطراف باعث شده تا تجربه لذت‌بخشی از شنیدن موسیقی در A3270 داشته باشید و با خاطری آسوده به موزیک‌های مورد علاقه خود گوش دهید. کیفیت پخش صدا اصلی‌ترین دلیل برای خرید یک هدفون به شمار می‌رود. از این رو A3270 گزینه‌ای مطلوب برای بیش‌تر یوزرها به حساب می‌آید و حتی کاربران حرفه‌ای را راضی می‌کند.

قیمت: ۵۰۰ هزار تومان

A3235011

anker-4 بهترین هدفون‌های انکر را بشناسید (آبان‌ ماه ۹۷)

اگر شما هم ورزشکار هستید و می‌خواهید هدفونی بالارده و جذاب داشته باشید، حتما A3235011 را در سبد خرید خود بگنجانید. این دیوایس از دیزاین ساده و مهندسی‌شده‌ای برخوردار است که استفاده از آن را ساده می‌کند. برای مثال کافی‌‌ست گوشی‌ها را به گوش خود بزنید و شروع به دویدن، دوچرخه‌سواری و… کنید. A3235011 اصلا مزاحمت‌تان نخواهد شد و با کیفیت بالایی به پخش موسیقی‌ها می‌پردازد. گفتنی‌ست این هدفون در برابر آب مقاومت جزئی دارد و می‌تواند عرق و رطوبت را تحمل کند. در نتیجه بدون نگرانی در باشگاه‌ها از A3235011 استفاده کنید و عرق بریزید‍‍! عمر باتری همیشه در کالاهای دیجیتال و مخصوصا وسایل وایرلس مهم بوده و این محصول نیز از چنین قاعده‌ای مستثنی نیست. به همین علت تولیدکننده از یک باتری نسبتا بزرگ برای گجت خود به‌کار گرفته که نیاز کاربران را پوشش می‌دهد و می‌تواند تا ساعت‌ها به پخش موسیقی مشغول باشد. وزن کم یکی از ویژگی‌های اساسی A3235011 است و راحتی بیش‌تری را برای کاربر در حین گوش دادن به موزیک فراهم می‌آورد.

قیمت: ۴۰۰ هزار تومان

A3260011

anker بهترین هدفون‌های انکر را بشناسید (آبان‌ ماه ۹۷)

ظاهر اسپرت برای گروهی از کاربران اهمیت زیادی دارد. انکر نیز به این موضوع توجه کرده و هدفون خود را بر طبق دیزاین مدرن و سلیقه جوانان تدارک دیده. A3260011 با رنگ‌های شاد و روشنی به بازار عرضه شده و می‌توانید با توجه به سلیقه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. کیفیت پخش صدا در این محصول در سطح رضایت‌بخشی قرار دارد و با تکیه بر تکنولوژی‌های متعدد قادرید جزئیات موزیک‌ها را به‌ آسانی بشنوید. A3260011 باس بالایی را برای موسیقی‌ها به‌همراه می‌آورد و لذت شنیدن آهنگ‌ها را دوچندان می‌کند. تکنولوژی بلوتوث موجب گشته تا از شر سیم‌ها خلاص شوید و به‌راحتی به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. نسخه جدید بلوتوث به‌کار رفته در A3260011 به شما این امکان را می‌دهد تا فاصله بیش‌تری با موبایل یا تبلت‌تان داشته باشید و برای استریم موسیقی لزومی به قرار دادن اسمارت فون در جیب‌تان ندارید. از فاصله چندین متری نیز هدفون هم‌چنان موزیک پخش خواهد کرد.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

نوشته بهترین هدفون‌های انکر را بشناسید (آبان‌ ماه ۹۷) اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.