بهترین هدفون‌های مجهز به رابط لایتنینگ را بشناسید

لایتنینگ

بی‌تردید همگی با محصولات اپل آشنا هستیم. آی‌فون‌ها جز موفق‌ترین گجت‌های این شرکت به‌حساب می‌آیند که تا حالا فروش زیادی را برای کمپانی آمریکایی فراهم آورده‌اند. این دیوایس‌ها به درگاه‌های خاصی به‌نام لایتنینگ مجهز هستند که به‌عنوان مثال با کمک آن می‌توانیم به موسیقی گوش دهیم یا اسمارت فون را شارژ نماییم. اما اگر هدفون اصلی اپل خراب شد، چه‌کاری از دست‌مان برمی‌آید؟ آیا محصولات دیگری نیز در بازار وجود دارد؟ بهترین‌ آن‌ها را می‌شناسید؟ در ادامه قصد داریم تا با برترین هدفون‌های مجهز به رابط لایتنینگ آشنا شویم. پس با ما همراه باشید.


بیتس X

لایتنینگ

بیتس یکی از بهترین کمپانی‌های فعال در حوزه هدفو‌ن‌ها به‌شمار می‌رود و تاکنون از مدل‌های جذاب و باکیفیتی پرده برداشته. X از یک دیزاین مینیمال و مدرن بهره می‌گیرد که نظر هر کسی را جلب می‌کند. گفتنی‌ست اتصال از طریق بی‌سیم نیز صورت می‌گیرد و بدون حضور سیم‌های مزاحم می‌توانید به موسیقی دل‌خواه‌تان گوش دهید. باتری غول‌پیکری هم برای X در نظر گرفته شده تا ساعت‌ها قادر به پخش موسیقی‌ها باشید. کیفیت بالای پخش صدا اصلی‌ترین دلیل برای خرید گجت آمریکایی شمرده می‌شود و آن را به گزینه‌ای عالی برای کاربران حرفه‌ای تبدیل کرده. در حقیقت موسیقی‌ها با وضوح کم‌نظیر و میزان باس مطلوب پلی می‌گردند. کنترلرهایی نیز روی بدنه به‌چشم می‌خورد که نیاز شما را به اسمارت فون کاهش می‌دهد و با یک اشاره می‌توانید به تماس‌ها پاسخ دهید، صدا را کم و زیاد کنید یا موزیک را متوقف نمایید.

قیمت: ۱ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان

ریزر Hammerhead for iOS

لایتنینگ

اگر قصد خرید یک هدفون بالارده و لوکس را دارید، حتما این مدل را در سبد خریدتان قرار دهید. کمپانی ریزر در بازار گیمینگ فعالیت می‌کند و از این رو شاهد طراحی خاصی هستیم که نظر هر عاشق بازی را به‌سمت خود جلب می‌نماید. وزن بسیار کم حمل و نقل هدفون را ساده‌تر نموده و گوشی‌های ارگونومیک نیز استفاده طولانی‌مدت از دیوایس را ساده‌تر کرده‌اند. تولیدکننده میکروفونی حساس هم روی کابل تعبیه گشته تا بتوانید با دوستان و همکاران خود تماس بگیرید و همچنین به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. Hammerhead for iOS به تکنولوژی حذف نویز محیط مجهز شده و به‌همین دلیل بدون صداهای مزاحم قادرید به موزیک‌های مورد علاقه‌تان گوش دهید و لذت ببرید. اما چیزی که محصول ریزر را از رقبای خود متمایز می‌سازد، کیفیت پخش صدای آن است. سازنده با بهره‌گیری از فن‌آوری‌های گوناگون کیفیتی مثال‌زدنی را برای Hammerhead for iOS تدارک دیده. موزیک‌ها با وضوح بسیار بالا و بیس خوب پلی می‌شوند و از جزئیات فراوانی برخوردار هستند.

قیمت: ۱ میلیون تومان

وان مور E1004

لایتنینگ

اگر به طراحی اهمیت زیادی می‌دهید، پس از این مدل غافل نشوید. وان مور برای هدفون خود از دیزاینی چشم‌گیر و لوکسی بهره گرفته که نظر هر بیننده‌ای را خیره می‌کند. کابل با بافتی مقاوم پوشیده شده تا در برابر عوامل مختلف دوام بیاورد. به‌لطف فن‌‌آوری‌های مختلف کیفیت پخش صدا در سطح بالایی قرار دارد و موزیک‌ها شفاف و مملواز جزئیات پلی می‌شوند. طراحی ارگونومیک E1004 استفاده از هدفون را ساده‌تر نموده و در طولانی‌مدت احساس خستگی و ناراحتی نخواهید کرد. وان مور قابلیت کاهش نویز هم از یاد نبرده و در نتیجه بدون مزاحمت صداهای اطراف می‌توانید به آهنگ مورد علاقه‌تان گوش دهید.

قیمت: ۱ میلیون تومان

جی‌بی‌ال Reflect Aware

لایتنینگ

جی‌بی‌ال جزء برندهای پرآوازه و معتبر بازار هدفون‌ها شمرده می‌شود و هر ساله محصولات جدیدی را به بازار عرضه می‌کند که هر کدام‌شان از قابلیت‌های بی‌شماری بهره‌مند هستند. Reflect Aware نیز از این قانون نانوشته پیروی می‌کند. میکروفونی روی بدنه به‌کار گرفته شده تا با دوستان و آشنایان خود تماس بگیرید و در عین حال به تماس‌های دریافتی پاسخ دهید. صحبت از تماس شد. لازم به ذکر است که تولیدکننده کنترلرهایی روی کابل تدارک دیده تا با یک اشاره به تماس‌ها جواب بدهید و همچنین صدا را کم و زیاد کنید. کیفیت پخش صدا در سطح بهترین‌ها قرار دارد و موزیک‌ها با وضوح بالا و جزئیات زیاد پخش می‌شوند.

قیمت: ۶۰۰ هزار تومان

هوکو L5

لایتنینگ

اگر نمی‌خواهید برای خرید یک هدفون مجهز به رابط لایتنینگ مبلغ زیادی بپردازید، پس حتما این دیوایس زیبا را مدنظر داشته باشید. شرکت سازنده از دیزاینی مشابه با هدفون اصلی آی‌فون بهره برده که ظاهری مدرن و جذاب برای L5 به ارمغان آورده. کیفیت پخش صدا اصلی‌ترین دلیل برای خرید گجت مذکور به‌شمار می‌آید. در واقع موسیقی‌ها با شفافیت بالا و میزبان باس رضایت‌بخش پلی خواهند شد. L5 در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و از این رو در باشگاه‌ها نیز قادر به استفاده از محصول هوکو هستید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

هوکو L7

لایتنینگمانند مدل قبل، این دیوایس نیز از دیزاینی مشابه با هدفون اصلی اپل سود می‌جوید. به این ترتیب می‌تواند گزینه‌ خوب برای طرفداران محصول اپل باشد. کیفیت پخش صدا مهم‌ترین دلیل برای خرید L7 به‌حساب می‌آید و موزیک‌ها با شفافیت راضی‌کننده و بیس نسبتا خوبی پلی می‌شوند. گفتنی‌ست هدفون هوکو در برابر رطوبت و عرق مقاوم است و به‌همین دلیل ورزشکاران نیز قادر به استفاده از L7 هستند و می‌توانند در باشگاه‌ها‌ به موسیقی دل‌خواه خود گوش دهند.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

نوشته بهترین هدفون‌های مجهز به رابط لایتنینگ را بشناسید اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.