بهترین پاور بانک‌های انرجایزر که باید بخرید (مرداد ماه ۹۷)

91 بهترین پاور بانک‌های انرجایزر که باید بخرید (مرداد ماه ۹۷)

اسمارت فون‌ها با تمام ویژگی‌های جذاب‌شان و تکنولوژی‌های نوین‌، دارای ضعف‌های بزرگی هستند. یکی از این‌ها، مشکل باتری است. عمر باتری موبایل‌ها بسیار کم است و نمی‌توان مدت زمان زیادی از آن‌ها استفاده کرد. پس راه‌حل چیست؟ در ادامه با ما همراه باشید تا بهترین پاوربانک‌های انرجایزر را معرفی کنیم.


UE20001QC

1877021 بهترین پاور بانک‌های انرجایزر که باید بخرید (مرداد ماه ۹۷)

اگر می‌خواهید یکی از بهترین مدل‌های کمپانی انرجایزر را خریداری نمایید، باید این دیوایس را در نظر داشته باشید. تولیدکننده حدود ۲۰ هزار میلی‌آمپر برای UE20001QC تدارک دیده که می‌توان با کمک آن چند موبایل و گجت را شارژ کرد. سه درگاه در بدنه پاور بانک به چشم می‌خورد، که مایه دلگرمی کاربران است. در نتیجه قادر به شارژ کردن سه دستگاه به‌صورت هم‌زمان خواهید بود. اما ویژگی‌های دیوایس انرجایزر به همین‌جا ختم نمی‌شود. فن‌آوری شارژ سریع نسل سوم به کار گرفته شده تا دستگاه‌ها فورا نیرو بگیرند و وقت یوزر تلف نشود. سازنده کابلی را برای شما در نظر گرفته و به این ترتیب نیازی به همراه داشتن سیم در طول سفر یا گشت‌وگذار نیست. نشان‌گر ال‌ای‌دی نیز از یاد نرفته است. با استناد بر این لامپ کم‌مصرف می‌توان به میزان شارژ خود پاور بانک پی برد و قبل از این‌که دیر شود، به اوضاع رسیدگی کرد. شاید وزن حدود ۴۰۰ گرمی گجت برای‌تان قابل قبول نباشد؛ اما ظرفیت بالای محصول کاملا این مسئله را توجیه می‌کند.

قیمت: ۲۵۰ هزار تومان

UE15005

1672180 بهترین پاور بانک‌های انرجایزر که باید بخرید (مرداد ماه ۹۷)

با خرید این مدل دو دستگاه به‌طور هم‌زمان شارژ خواهند شد. گفتنی‌ست یکی از درگاه‌ها مناسب گجت‌های کوچک ازجمله موبایل‌های کوچک، ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند، پخش‌کننده‌های موسیقی و… است و جایگاه دیگر مخصوصا برای شارژ تبلت‌ها و اسمارت فون‌های غول‌پیکر تدارک دیده شده. ظرفیت چیزی در حدود ۱۵ هزار میلی‌آمپر است و می‌توانید یک دیوایس را چند بار یا چند دیوایس را فول شارژ نمایید. لامپ کوچک ال‌ای‌دی هم فراموش نشده است‌. این قابلیت میزان شارژ خود پاور بانک را به نمایش می‌گذارد و با تکیه بر نشان‌گر هیچ وقت بدون نیروی الکتریسیته نمی‌مانید. گذشته از این، برای محصولات قابل حمل ابعاد و وزن بسیار مهم است. مدل UE15005 اندازه یک تبلت وزن دارد. ولی ابعاد آن کاملا مناسب بوده و شرکت انرجایزر طراحی ارگونومیکی را برای آن فراهم نموده است. جدای از این، پاور بانک در صورت شارژ ۱۰۰ درصدی گوشی‌تان جریان برق را قطع کرده و از خراب شدن باتری دیوایس جلوگیری می‌نماید. فن‌آوری شارژ سریع نیز مشاهده می‌شود و بدون هدر دادن وقت نیرو گرفتن هندست یا هندزفری بلوتوثی انجام می‌گیرد. قابلیت مدیریت هوشمند شارژ هم یکی از ویژگی‌های جذاب UE15005 است. در این صورت اگر پاوربانک را به شارژ بزنید و گوشی یا تبلت خود را به آن متصل کنید، محصول انرجایزر شارژ کردن دیوایس شما را در اولویت قرار می‌دهد.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

UE10009

613403 بهترین پاور بانک‌های انرجایزر که باید بخرید (مرداد ماه ۹۷)

حدود ۱۰ هزار میلی‌آمپر ظرفیتی است که سازنده برای این مدل در نظر گرفته. طراحی این محصول باعث شده تا در مکان‌‌های کوچک قرار بگیرد و هنگام در دست گرفتن آزاردهنده نباشد. این مهم به لطف وزن کم دیوایس محقق شده و آن را از رقیبان خود قابل تحمل‌تر می‌سازد! با این‌که جنس پاور بانک پلاستیکی است، اما روکشی چرمین روی گجت را پوشانده تا لمس کردن آن لذت بخش باشد. مثل مورد قبلی، UE10009 هم وقتی گوشی‌تان فول شارژ شود، جریان برق را قطع نموده و ضمنا در برابر تغییر ولتاژ نیز مقاوم است. تولیدکننده دو درگاه برای کاربران فراهم کرده تا بتوانند به‌طور هم‌زمان دو دستگاه را شارژ نمایند. به این ترتیب نیازی به هدر دادن وقت برای شارژ نوبتی دیوایس‌ها نیست. معمولا اگر بخواهید پاور بانک‌ها را شارژ نمایید، باید زمان زیادی را برای این کار تلف کنید، اما با کمک فن‌آوری‌های نو دیگر لزومی ندارد ساعت‌های زیادی را از دست بدهید. چراکه مدل UE10009 به سرعت شارژ می‌شود.

قیمت: ۱۵۰ هزار تومان

UE8001

1729496 بهترین پاور بانک‌های انرجایزر که باید بخرید (مرداد ماه ۹۷)

اگر مایل به خرید یکی از دیوایس‌های دوست داشتنی انرجایزر هستید و در عین حال نمی‌خواهید متحمل هزینه‌های زیادی شوید، باید این پاور بانک را به خانه ببرید. ظرفیت تقریبا ۸۰۰۰ میلی‌آمپر است و می‌توان یک موبایل بزرگ را تا دو بار فول شارژ کرد. وزن و ابعاد مناسب موجب افزایش محبوبیت این دستگاه شده و در دست گرفتن آن کاربر را اذیت نمی‌کند. مقاومت در حین مواجه شدن با مشکلات مختلف برای پاور بانک‌ها امری ضروری است. خوش‌بختانه UE8001 در برابر قطع و وصلی‌ها و شارژ بیش از حد، مقاوم است و مشکلی برای موبایل‌ها و تبلت‌ها به وجود نمی‌آورد. در اصل با کمک این مدل شارژی ایمن را تجربه خواهید کرد. هم‌چنین خود پاور بانک هم از قابلیت شارژ سریع سود می‌برد.

قیمت: ۱۰۰ هزار تومان

نوشته بهترین پاور بانک‌های انرجایزر که باید بخرید (مرداد ماه ۹۷) اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.