بهترین پاور بانک‌های زیر ۳۰۰ هزار تومان را بشناسید (آبان‌ ماه ۹۷)

power-bank بهترین پاور بانک‌های زیر ۳۰۰ هزار تومان را بشناسید (آبان‌ ماه ۹۷)

موبایل‌های هوشمند با تمام تکنولوژی‌ها و قابلیت‌های جذاب خود، ضعفی بزرگ دارند که سال‌هاست کاربران را آزار می‌دهد. مشکل عمر پایین باتری یکی از پاشنه آشیل‌های همیشگی اسمارت فون‌ها بوده و هست. اما در این راه اقداماتی مثبت صورت گرفته که عمر باتری موبایل را افزایش می‌دهد و می‌توانید مدت زمان بیش‌تری از گوشی خود استفاده نمایید. پاوربانک‌ها یک راه‌حل مناسب برای این معضل به شمار می‌آیند. اگر می‌خواهید با بهترین پاوربانک‌های زیر ۳۰۰ هزار تومان آشنا شوید، پس با ما همراه باشید.


ایکس.سل PC-16100

power-bank-3 بهترین پاور بانک‌های زیر ۳۰۰ هزار تومان را بشناسید (آبان‌ ماه ۹۷)

ایکسل.سل یکی از کمپانی‌های فعال در حوزه لوازم جانبی محسوب می‌شود و تا حالا از مدل‌های بسیاری پرده برداشته. این مدل نیز از کیفیت بالایی برخودار است و می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای اغلب کاربران باشد. PC-16100 با ظرفیت بیش‌تر از ۱۵ هزار میلی‌آمپر نیازهای یوزرها را برطرف می‌سازد و با کمک آن می‌توانید تا چند بار گوشی خود را شارژ کنید و چندین بار اقدام به شارژ دیوایس‌های پوشیدنی نمایید. تبلت‌ها نیز با یاری PC-16100 شارژ خواهند شد و تقریبا هیچ محدودیتی ندارید. با این حال، قابلیت شارژ همزمان ۲ دستگاه یکی از ویژگی‌های جذاب پاور بانک مذکور است. به‌لطف دور درگاه به کار رفته در PC-16100 قادرید دو گجت را شارژ کنید و در وقت خود صرفه‌جویی نمایید. می‌خواهید در کم‌ترین زمان، موبایل‌تان بیش‌ترین نیرو را بگیرد؟ وقت کافی برای فول‌شارژ کردن اسمارت فون یا ساعت هوشمند خود را ندارید؟ در نتیجه این پاور بانک می‌تواند کمک خوبی برای‌تان باشد. PC-16100 به تکنولوژی شارژ سریع مجهز گشته و گوشی‌تان در مدت زمان کمی درصد افزون‌تری شارژ می‌شود. بدنه پاور بانک از جنس آلومینیوم است و به همین ترتیب حس خوبی در هنگام لمس به کاربر منتقل می‌کند و هم‌چنین زیبایی شگفت‌انگیزی را برای PC-16100 به ارمغان می‌آورد.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

پانوراما Solar Charger 12000

power-bank بهترین پاور بانک‌های زیر ۳۰۰ هزار تومان را بشناسید (آبان‌ ماه ۹۷)

تکنولوژی‌های بسیار در پاور بانک‌ها به کار گرفته می‌شود تا بهترین عملکرد را ارایه دهند. با این همه بیش‌تر فن‌آوری‌ها تکراری به‌نظر می‌رسند و در این میان بازار به ایده‌ای تازه نیاز دارد. خوش‌بختانه یکی از کمپانی‌های پیشرو این مهم را محقق کرده و از فن‌آوری سلول‌های خورشیدی در یک شارژر همراه بهره گرفته است. به این ترتیب می‌توانید خود پارو بانک را با کمک نور خورشید شارژ کنید. این قابلیت برای آن دسته افرادی کارآمد شمرده می‌شود که به ماجراجویی و گردش در طبیعت علاقه دارند و بیش‌تر اوقات در معرض نور خورشید هستند. در نتیجه همیشه پاور بانک‌تان شارژ خواهد بود، بدون آن‌که نیازی به پریز برق داشته باشید. ظرفیت ۱۲۰۰ میلی‌آمپری دستگاه، نیاز بسیاری از کاربران را برطرف می‌سازد و این امکان داده شده تا چند بار به شارژ موبایل‌تان بپردازید. نشان‌گر ال‌ای‌دی هم در بدنه به چشم می‌خورد تا با یک نگاه از وضعیت باتری پاور بانک باخبر شوید.

قیمت: ۳۰۰ هزار تومان

هوآوی AP08

power-bank-2 بهترین پاور بانک‌های زیر ۳۰۰ هزار تومان را بشناسید (آبان‌ ماه ۹۷)

هوآوی یکی از برترین سازندگان گوشی هوشمند در جهان است و به بازارهای مربوط به این حوزه نیز وارد شده. به‌عنوان مثال صنعت پاور بانک‌ها تنها یکی از همین شاخه‌ها به شمار می‌رود. AP08 جز‌ مدل‌های این کمپانی چینی شمرده می‌شود و از کیفیت بسیار بالایی برخودار است. پیش از هر چیزی دیزاین طرح‌دار نظر کاربران را جلب می‌نماید و در دست حس خوشایندی را انتقال می‌دهد. ظرفیت ۱۰ هزار میلی‌آمپری دستگاه آن را به گزینه‌ای مناسب برای افراد حرفه‌ای تبدیل کرده و می‌توانید چند بار گوشی هوشمندتان را شارژ کنید و از طرفی چندین بار اقدام به شارژ گجت‌های کوچک نمایید. لامپی کوچک و از نوع ال‌ای‌دی هم در بدنه دستگاه به چشم می‌خورد که وظیفه نشان دادن میزان شارژ خود پاور بانک را برعهده دارد. به این ترتیب هرگز بدون شارژ نخواهید ماند و با یک نگاه قادرید از وضعیت دیوایس مطلع گردید. دو درگاه ورودی برای AP08 در نظر گرفته شده تا در وقت صرفه‌جویی شود و بتواند به شارژ گوشی‌های بیش‌تری بپردازید. وزن اندک هم یکی دیگر از ویژگی‌های دوست داشتنی پاور بانک مذکور است و همین مورد آن را به انتخاب طیف وسیعی از یوزرها تبدیل می‌نماید.

قیمت: ۲۷۰ هزار تومان

ای‌دیتا A10050

power-bank-4 بهترین پاور بانک‌های زیر ۳۰۰ هزار تومان را بشناسید (آبان‌ ماه ۹۷)

با این‌که پاور بانک‌ها یک لوازم جانبی برای موبایل‌ها به حساب می‌آیند و نباید دیزاین آن‌ها در اولویت باشد، ولی هم کاربران و هم تولیدکنندگان به این موضوع اهمیت بسیاری می‌دهند. ای‌دیتا هم جز همین برندها شمرده می‌شود و محصولات خود را با طراحی جذابی به بازار روانه می‌کند. A10050 با بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و طرحی چشم‌نواز نظر هر کسی را جلب می‌کند و گزینه‌ای مطلوب برای جوانان به حساب می‌آید. ظرفیت تقریبا ۱۰ هزار میلی‌آمپری برای بسیاری از کاربران رضایت‌بخش است و می‌توانید چندبار اسمارت فون‌تان را شارژ کنید. تولیدکننده دو درگاه را برای شما تدارک دیده که در زمان یوزر صرفه‌جویی می‌کنند. به این ترتیب قادرید تا دستگاه را همزمان شارژ کنید. می‌خواهید ساعت هوشمندتان را شارژ نمایید؟ مشکلی نیست. A10050 می‌تواند گجت‌های پوشیدنی و کوچک را شارژ کند و هرگز به آن‌ها صدمه نخواهد زد. نشان‌گر ال‌ای‌دی نیز در بدنه به کار رفته تا از میزان شارژ خود پاور بانک اطلاع یابید و در مواقع لزوم آن را به برق متصل کنید.

قیمت: ۲۰۰ هزار تومان

نوشته بهترین پاور بانک‌های زیر ۳۰۰ هزار تومان را بشناسید (آبان‌ ماه ۹۷) اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.