به‌روزرسانی بزرگ اندروید اتو گوگل با چندین قابلیت مهم منتشر شد

اتو اندروید

گوگل به‌روز‌رسانی مهمی برای اپلیکیشن اتو اندروید (Android Auto) را منتشر نمود که هم اکنون برای دانلود در دسترس است. این نرم‌افزار از زمان رونمایی در سال 2015 تاکنون از بیش از 500 مدل خودرو و حدود 50 برند معتبر خودروسازی پشتیبانی می‌کند.

اتو اندروید

در به‌روزرسانی جدید اتو اندروید که امروز عرضه شد، طراحی جدیدی به چشم می‌خورد و تم تاریک نیز به آن افزوده شده و رنگ بندی و خوانایی فونت‌ها نیز بهبود یافته است. همچنین گوگل در بلاگ خود به این نکته اشاره داشت که نسخه جدید با تمامی خودرو‌هایی که در تابستان 2019 معرفی خواهند شد نیز سازگاری کامل دارد.

به علاوه اکنون کاربران اپلیکیشن اتو اندروید به لطف منوبار جدید مسیریابی، امکان کنترل پخش‌ها، مسیر‌دهی نوبت‌بندی شده و مشاهده اپلیکیشن‌ها بر روی موبایل در همان صفحه‌نمایش را خواهند داشت. ضمنا اتو اندروید پخش هم‌زمان مدیا به همراه نمایش اپلیکیشن مسیریابی را امکان‌پذیر ساخته است و تنها کافیست شما این گزینه را انتخاب نمایید.

اما این تمام قابلیت‌های به‌روزرسانی جدید اتو اندروید نیست. در این نسخه کاربران امکان کنترل ساده‌تر اپلیکیشن‌هایشان تنها با یک ضربه را دارا هستند. عقب زدن پادکست‌ها، نوبت‌دهی مسیر‌ها و دریافت تماس‌های ورودی در همان صفحه نمایش، از دیگر امکانات این به‌روزرسانی بزرگ است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جدید اتو اندروید، امکان تنظیم نمایش داده‌ها به صورت حداکثری بر روی صفحه نمایش است تا کاربر امکان مشاهده اطلاعات بیشتری را بر روی نمایشگر خودرو داشته باشد و نکته مهم این است که این قابلیت مجزا از اندازه نمایشگر خودرو عمل می‌کند. کنترل پخش، مسیر تعیین شده بعدی، تماس‌های در حال انجام، به لطف این به‌روزرسانی همگی به طور همزمان بر روی صفحه نمایش قابل مشاهده خواهند بود.

نوشته به‌روزرسانی بزرگ اندروید اتو گوگل با چندین قابلیت مهم منتشر شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.