به‌روزرسانی جدیدی برای تمامی سیستم‌ عامل‌های اپل منتشر شد

امروز یکی از آن روزهایی است که کمپانی اپل تصمیم به به‌روزرسانی همه سیستم‌ عامل‌های تحت سلطه خودش گرفته و تمامی سیستم‌ عامل‌های اپل یعنی iOS برای آی‌فون‌ها، watchOS برای ساعت‌های هوشمند، tvOS مخصوص تلویزیون‌های هوشمند و در نهایت نیز macOS سیستم‌ عامل مختص رایانه‌های اهالی کوپرتینو همگی به‌روزرسانی پایدار و جدیدی را دریافت کرده‌اند.

بنابراین اگر صاحب یکی از محصولات اپل هستید، کافیست به بخش به‌روزرسانی در تنظیمات مراجعه کنید تا دستگاه خود را به به‌روزترین نسخه منتشر شده، آپدیت کنید. آپدیتی که در اختیار دارندگان آی‌فون قرار گرفته، نسخه سیستم‌ عامل اسمارت‌فون‌ آن‌ها را به iOS 10.3.3 ارتقا خواهد داد ولی متاسفانه این به‌روزرسانی قابلیت تازه‌ایی را شامل نمی‌شود و تنها بهبودهایی جزئی روی عملکرد بخش نرم‌افزار این دستگاه صورت گرفته و باگ‌های گزارش شده نیز برطرف شده‌اند.

سیستم‌ عامل‌های اپل

این داستان برای ساعت‌های هوشمند اپل و watchOS نیز دقیقا مشابه بوده و پس از نصب این آپدیت تنها پایداری بیشتری در عملکرد این محصول مشاهده خواهد شد. یکی دیگر از سیستم‌ عامل‌های اپل، tvOS بوده که پس از به‌روزرسانی به نسخه 10.2.2 ارتقا یافته و علاوه‌بر حل مشکلات نرم‌افزاری ریز و درشت گزارش شده، امنیت تلویزیون هوشمند شما نیز افزایش می‌یابد. نسخه 10.12.6 سیستم‌عامل macOS نیز با هدف بهتر شدن عملکرد و افزایش امنیت برای کاربران عرضه شده است.

خوب است بدانید صاحب هر کدام از محصولات این شرکت که هستید، باید سیستم‌ عامل‌های اپل را به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید و نبود قابلیت جدید نباید شما را از انجام این به‌روزرسانی‌های کوچک منصرف کند، چراکه معمولا این آپدیت‌های جزئی امنیت دستگاه‌تان را بالاتر برده و حفره‌های امنیتی موجود را برطرف می‌کند.

نوشته به‌روزرسانی جدیدی برای تمامی سیستم‌ عامل‌های اپل منتشر شد اولین بار در پدیدار شد.