به‌روزرسانی جدید اسکایپ به‌همراه حالت تیره برای اندروید و iOS منتشر شد

بالاخره مایکروسافت یکی از ضروری‌ترین امکانات موردنیاز کاربران اسکایپ یعنی تم تیره را در اختیار آن‌ها قرار داد. رونمایی از این مشخصه احتمالا با عرضه قابلیتی جدید در سیستم‌عامل iOS 13 اپل بی‌ارتباط نیست؛ اما به‌هرحال برای کاربران خرسندکننده خواهد بود.

خبر خوب این‌که اکنون حالت تاریک جدیدا عرضه شده بر روی هر 2 پلتفرم اندروید و iOS قابل دسترس خواهد بود. اما این مشخصه تنها تغییر اعمال شده در به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن اسکایپ محسوب نمی‌شود؛ بلکه در این میان بسیاری از باگ‌ها نیز برطرف شده‌اند. فهرست تغییرات نسخه جدید به شرح زیر است:

  • به‌خاطر آوردن موقعیت و اندازه پنجره مکالمه در حالت Split View
  • امکان جابه‌جایی و تغییر اندازه نمایش ویدیویی کاربر طی یک تماس ویدیویی در حالت Split View
  • فوکوس کردن روی نام نویسنده پس از بازگشایی گفتگو در وضعیت Split View
  • اعلان مربوط به پیام‌های جدید در پنجره گفتگوی شخصی و حالت Split View
  • بازگردانی پنجره‌های Minimize شده هنگام فعال‌سازی یک مکالمه از بخش Recent Chats یا پنجره نمایش تماس در حالت Split View
  • اعلان‌های گروه‌بندی شده در ورژن مخصوص اندروید

نهایتا ورژن جدید اسکایپ از مشخصه جدید زمان‌بندی تماس برای گروه‌ها بهره‌مند شده است؛ قابلیت جدیدی که پیش‌تر تنها از طریق یک چت 1 به 1 قابل دسترس بود. لذا کاربران به منظور تنظیم زمان برقراری تماس می‌توانند تمامی اعضای گروه را انتخاب نمایند. قابلیت‌های جدید به‌صورت مرحله به مرحله و طی چند روز آینده ارایه خواهند شد؛ لذا در صورت عدم مشاهده آن‌ها در مقطع کنونی بایستی کمی صبور باشید.

نوشته به‌روزرسانی جدید اسکایپ به‌همراه حالت تیره برای اندروید و iOS منتشر شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.