به‌روزرسانی دستیار گوگل با قابلیت جدید اسنپ‌شات بصری برای گوشی‌های اندروید و iOS

google-assistant به‌روزرسانی دستیار گوگل با قابلیت جدید اسنپ‌شات بصری برای گوشی‌های اندروید و iOS

مدت‌هاست که شرکت گوگل سرویس هوشمند Google Now را بازنشسته کرده و جای آنرا به گزینه جدیدتری داده است که برخلاف سرویس قبلی، استفاده از آن خیلی هم راحت و خوشایند نیست اما با توجه به اینکه مهندسان گوگل به بازخورد‌های منفی حساسیت زیادی دارد، سرانجام دست به کار شده‌اند و برخی از ویژگی‌های محبوب و کاربردی Google Now را به دستیار خود اضافه نموده‌اند.

Google-Assistant-update-brings-new-visual-snapshot-to-Android-and-iOS-devices به‌روزرسانی دستیار گوگل با قابلیت جدید اسنپ‌شات بصری برای گوشی‌های اندروید و iOS

مهم‌ترین این موارد، همانطور که گوگل آن را نام‌گذاری کرده است، قابلیت اسنپ‌شات بصری (Visual Snapshot Feature) است که موجب بهبود تعاملات بین دستیار و کاربران شده و باید اطلاعات مفیدی از جمله تاریخ روز، مکان و … را ارایه دهد. به علاوه این تغییرات به زودی بر روی گوشی‌های اندروید و iOS در دسترس قرار خواهد گرفت و با تمام زبان‌های پشتیبانی شده توسط دستیار هوشمند گوگل کار می‌کند.

بعد از به‌روزرسانی دستگاه، کاربران می‌توانند از ویژگی اسنپ‌شات بصری جدید استفاده نمایند. برای این منظور کافی است بر روی آیکن جدیدی که در گوشه سمت راست در بالا دیده می‌شود، ضربه بزنند و به محض فعال شدن دستیار گوگل، می‌توانند از این قابلیت استفاده نمایند. کاربران گوشی‌های آیفون نیز تنها کافی است برای فعال شدن آن یک‌بار اپلیکیشن دستیار گوگل را باز نمایند تا به این ویژگی دسترسی پیدا کنند.

ahWfQnTt3xy9nHoTWJSrZW-650-80 به‌روزرسانی دستیار گوگل با قابلیت جدید اسنپ‌شات بصری برای گوشی‌های اندروید و iOS

به گفته گوگل، این قابلیت طی ماه‌های آتی بهبود خواهد یافت و با ویژگی‌های مختلفی از جمله، Google Keep، Any.do، Bring!، Todoistو بسیاری موارد دیگر به‌روزرسانی خواهد شد. همچنین بخش کشف (Discovery Section) جدیدی اضافه خواهد شد که این امکان را فراهم می‌آورد تا کاربران فعالیت‌های مختلف در اطراف خود را پیدا کرده و مورد بررسی قرار دهند.

به علاوه یاد‌آور‌هایی که به شما در یافتن جای پارک کمک می‌کنند و پیشنهاد‌های جذابی برای یافتن‌ها آهنگ‌ها و پادکست‌های مورد علاقه‌تان را ارایه خواهند داد. البته به طور طبیعی باید گزینه اعلان‌هایتان روشن باشد تا دستیار هوشند گوگل بتواند به شما اطلاعات و پیشنهاد‌هایش را از طریق اسنپ‌شات بصری جدید اعلام کند.

نوشته به‌روزرسانی دستیار گوگل با قابلیت جدید اسنپ‌شات بصری برای گوشی‌های اندروید و iOS اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.