به روزرسانی پچ امنیتی اندروید برای سامسونگ گلکسی اس ۷ اج برای ماه دسامبر

به روزرسانی پچ امنیتی اندروید برای سامسونگ گلکسی اس 7 اج برای ماه دسامبر

پچ امنیتی اندروید برای سامسونگ گلکسی اس ۷ اج برای ماه دسامبر به روزرسانی شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

همواره اندروید به روزرسانی های قدرتمندی ارائه کرده است. با این وجود که یک به روزرسانی جدید قابلیت‌ های جدید و قابل توجه یا بهبود بخشی ‌های کوچک یا بزرگی را به ارمغان می‌ آورد، همیشه دریافت اعلان که یک به روزرسانی نرم افزاری جدید برای گوشی شما وجود دارد، چیز با ارزشی است.

گوشی گلکسی S7 edge یکی از آخرین گوشی‌ های اندرویدی بود که اخیرا به روزرسانی دریافت کرد، اگر چه این به روزرسانی یک نسخه جدید از سیستم عامل اندروید نیست، اما جدیدترین به روزرسانی پچ امنیتی اندروید برای سامسونگ گلکسی اس ۷ اج برای ماه دسامبر است.

به نظر می‌رسد که این به روزرسانی تغییر یا بهبود بخشی برای پیاده سازی بر روی گلکسی اس ۷ به همراه ندارد؛ اما حداقل آخرین و بزرگ ترین سیستم امنیت نرم افزاری را به همراه خواهد داشت. این به روزرسانی به صورت رسمی گوشی‌ های S7 edge را در استرالیا در بر می‌ گیرد، با وجود اینکه هنوز هیچ گونه تاییدیه رسمی مبنی بر این که چه کشورهایی در الویت های بعدی هستند، صورت نگرفته؛ اما انتظار می‌رود در چند روز یا هفته آینده این به روزرسانی در سرتاسر جهان منتشر شود.

به روزرسانی پچ امنیتی اندروید

همین طور که این به روزسانی پیش می‌ رود، زمانی که برای نصب و دانلود در دسترس شما قرار گیرد، شما یک اعلان مبنی بر این که گوشی شما به روزرسانی را دریافت کرده بر روی گوشی خواهید دید. به هر حال، اگر شما نمی‌ توانید صبر کنید و قصد دارید که هرچه سریع ‌تر خودتان وارد عمل شوید، کافیست در تنظیمات گوشی خود به صورت دستی به دنبال این به روزرسانی جدید بگردید.

.

منبع : phoneArena

نوشته به روزرسانی پچ امنیتی اندروید برای سامسونگ گلکسی اس ۷ اج برای ماه دسامبر اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.