به زودی قابلیت الکتروکاردیوگرام بر روی دیگر مدل‌های اپل واچ نیز عرضه می‌شود

Apple-Watch-Series-4-ECG-feature-to-be-enabled-in-WatchOS-5.1.2-update به زودی قابلیت الکتروکاردیوگرام بر روی دیگر مدل‌های اپل واچ نیز عرضه می‌شود

هنگامی که چهارمین نسخه از خانواده اپل واچ در سپتامبر به صورت رسمی معرفی شد، قابلیت الکتروکاردیوگرام آن به عنوان یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌ها با استقبال زیادی مواجه شد. به فاصله کمی کوپرتینویی‌ها اعلام کردند این قابلیت بر روی دیگر مدل‌های اپل واچ نیز در قالب یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری عرضه خواهد شد. حالا به نظر می‌رسد که به زمان گفته شده نزدیک‌تر شده‌ایم.

apple-watch-4-3 به زودی قابلیت الکتروکاردیوگرام بر روی دیگر مدل‌های اپل واچ نیز عرضه می‌شود

بر اساس گزارش MacRumors، قابلیت ECG اپل واچ 4 به زودی در آخرین به‌روزرسانی WatchOS عرضه خواهد شد. البته همانطور که پیش از این هم اعلام شده بود، با توجه به رگولاتوری مناطق مختلف، این امکان تنها برای کاربران آمریکایی فراهم است و گفته می‌شود که مدیران اپل در حال رایزنی با مقامات کانادایی هستند تا امکان فعال کردن آن در کشور یاد شده نیز فراهم شود.

در حال حاضر آپدیت 5.1.2 از WatchOS در حال گذراندن مراحل بتا تست خود است و اپل از اعلام تاریخی رسمی برای عرضه نهایی آن خودداری می‌کند. با این وجود مشخص است که به‌روزرسانی سیستم عامل گجت‌های پوشیدنی شرکت با عرضه به‌روزرسانی نسخه 12.1.1 از سیستم عامل iOS همراه خواهد شد. گفتنی است یکی از قابلیت‌های جدید در به‌روزرسانی iOS مربوط به ویژگی گرفتن تصاویر هنگام تماس ویدیویی با FaceTime خواهد بود که تحت عنوان FaceTime Live Photos معرفی می‌شود.

نوشته به زودی قابلیت الکتروکاردیوگرام بر روی دیگر مدل‌های اپل واچ نیز عرضه می‌شود اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.