«بوت کمپ هوش مصنوعی» برگزار می‌شود

«بوت کمپ هوش مصنوعی» با هدف توسعه مدل کسب‌وکار سرویس‌های هوش مصنوعی با حمایت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران تیرماه در تهران برگزار می‌شود.
 
به گزارش پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران، «بوت کمپ هوش مصنوعی» توسط یک شتاب‌دهنده هوش مصنوعی در کشور و با حمایت پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران ۱۳ و۱۴ تیر در کارخانه نوآوری در تهران برگزار می‌شود.
 
در این کارگاه آموزشی عمار جلالی‌منش معاون اطلاعات علم و فناوری ایران، آزاده محبی رئیس پژوهشکده فناوری اطلاعات، مرضیه زرین‌بال رئیس گروه ارتباطات علمی و امیرحسین صدیقی استادیار پژوهشکده فناوری اطلاعات ایرانداک به عنوان منتورهای حرفه‌ای فعالیت می‌کنند.
 
توسعه مدل کسب‌وکار حول سرویس‌های هوش مصنوعی، تربیت تیم‌های کارآفرین برای فعالیت در حوزه هوش مصنوعی–یادگیری عمیق، توسعه پلتفرم‌های سرویس‌دهی در حوزه هوش مصنوعی، معرفی علاقه‌مندان و فعالان حوزه‌های مدیریت و بازاریابی به تیم‌ها و متخصصان هوش مصنوعی به منظور توسعه آن‌ها و تبدیل‌شدن به کسب‌وکار حوزه هوش مصنوعی، انتخاب چند تیم برای سرمایه‌گذاری، معرفی متخصصان هوش مصنوعی به کسب‌وکارهای مطرح دیجیتال و آموزش متخصصان و دانشجویان کامپیوتر برای فراگیری روش‌های نوین هوش مصنوعی – یادگیری عمیق از جمله مهم‌ترین اهداف «بوت کمپ هوش مصنوعی» است.
 
«بوت کمپ» در حوزه فناوری اطلاعات (IT) معمولاً برای دوره‌های آموزشی فشرده و سرسختی استفاده می‌شود که فرد با شرکت در آنها طی فرآیند منظم چندروزه، علاوه بر دانشی که در زمینه‌ای مشخص به دست می‌آورد با چالش‌های مختلف روبرو می‌شود و با فرآیندهایی مانند تیم‌سازی خود را برای حل آن چالش‌ها یا ایده‌پردازی درباره آن‌ها آماده می‌سازد و سپس فرد می‌تواند به‌صورت حرفه‌ای وارد آن حوزه شود.
 
اطلاعات بیشتر در نشانی problem.ir در دسترس است.