بیکسبی ویس (Bixby Voice) به زودی در سر تا سر جهان عرضه می شود!

بیکسبی ویس (Bixby Voice) به زودی در سر تا سر جهان عرضه می شود!بیکسبی ویس ، دستیار مجازی نه چندان جدید سامسونگ، بعد از پشت سر گذاشتن یک گذشته پر فراز و نشیب دوباره بازگشته است. زمانی که این دستیار مجازی برای اولین بار در معرض عموم قرار گرفت، خبری از قابلیت های تشخیص فرامین صوتی در آن نبود؛ سامسونگ بعد از معرفی این محصول این قابلیت ها را از طریق چند بروزرسانی در اختیار کاربرانی که در کره جنوبی از این دستیار استفاده می کردند، گذاشت و اعلام کرد که کاربران آمریکایی هم بعد از یک ماه می توانند این قابلیت ها را دریافت کنند اما آنچه که در نهایت در اختیار کاربران آمریکایی قرار گرفت، چندان بی عیب و نقص نبود.

آنچه که اسم بیکسبی ویس را بدنام تر می کند، این است که این محصول به طور رسمی تا به امروز تنها در کره جنوبی و آمریکا عرضه شده و حتی کاربرانی که در کشور انگلستان هم زندگی می کنند، به آن دسترسی ندارند علی رغم این که زبان رسمی این کاربران هم انگلیسی است؛ البته خبرهای جدید از این امر حکایت می کنند که قرار است این محدودیت ها به زودی برداشته شوند؛ طبق اطلاعات جدید، سامسونگ در نظر دارد که بیکسبی ویس را به زودی در سر تا سر جهان عرضه کند.

جزییات جدید به واسطه لیست تغییرات جدیدترین نسخه از نرم افزار مخاطبان سامسونگ، به عنوان یک منبع نسبتا مبهم، منتشر شده اند؛ تغییر جدید اضافه شده به این لیست عبارت “Bixby English global launching” به معنی “عرضه جهانی بیکسبی انگلیسی” بوده است. این تغییر را به دو شیوه می توان تفسیر کرد؛ به این نحو که کاربران سامسونگ در دیگر کشورهای جهان هم به زودی می توانند از قابلیت های دستیار مجازی جدید سازنده کره ای استفاده کنند یا اینکه کسی که در حال نوشتن این لیست تغییرات بوده اطلاعات کافی در زمینه کاری که انجام داده، نداشته است.

در هر حال اگر که شایعه عرضه جهانی بیکسبی حقیقت داشته باشد، باید منتظر ماند و دید که این نرم افزار چگونه می تواند جوابگوی لهجه های مختلف در آمریکا باشد؛ با توجه به جزییات ارائه شده در زمینه عرضه یک نسخه جدید و تجارب قبلی استفاده از این نرم افزار می توان گفت که باید انتظار داشته باشیم که به زودی کلیپ های خنده دار زیادی را در مورد عدم دریافت صحیح فرامین صوتی توسط دستیار مجازی جدید سامسونگ ببینیم؛ مطلبی که در مورد شش زبان دیگر قابل پشتیبانی این نرم افزار هم می تواند صحت داشته باشد.

.

منبع: phonearena

مطلب بیکسبی ویس (Bixby Voice) به زودی در سر تا سر جهان عرضه می شود! برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.