تاریخ انتشار اسمارت‌فون Realme X مشخص شد

Realme در حال بازگشت به زادگاه خود است و به‌زودی با معرفی اسمارت‌فون Realme X مجددا محصول جدیدی از این برند در چین عرضه می‌شود. این برند زیرمجموعه شرکت اوپو با انتشار پستی در شبکه اجتماعی Weibo از روز 15 مه به‌عنوان زمان عرضه رسمی این هندست یاد کرد. همچنین نسخه ساده‌تر این دستگاه با نام Realme X Youth Edition یا به بیان معمول Realme X Lite نیز تولید خواهد شد.

اعلامیه منتشر شده خاطرنشان کرد که رزرو این گوشی از طریق بسیاری از خرده‌فروشی‌های آنلاین در چین از قبیل JD.com، Suning و Tmall امکان‌پذیر خواهد بود. مراسم عرضه رسمی محصول در شهر پکن برگزار می‌شود و برخی جلوه‌های هنری آینده‌نگرانه نیز به این موضوع اشاره داشتند. کلیه بیلبوردهای موجود در این تصاویر، کلمه “Realme X” را نمایش می‌دهند.

پیش‌تر Realme با انتشار یک تیزر از برنامه‌های رسمی کمپانی رونمایی کرد. این ویدیو، تصویری از یک اسمارت‌فون با دوربین سلفی پاپ‌آپ را به نمایش گذاشت و بر این اساس احتمالا شاهد معرفی دستگاهی مشابه با اوپو F11 پرو خواهیم بود. این گوشی با اسم رمز RMX1901 تولید می‌شود و احتمالا از پیکره‌بندی دوربین پشتی دوگانه و رنگ‌آمیزی آبی سایه‌دار بهره خواهد برد.

نوشته تاریخ انتشار اسمارت‌فون Realme X مشخص شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.