تامین کننده قطعات اپل: دوربین آی‌فون ۷ از ۶ لنز تشکیل خواهد شد!

 

شاید بتوان گفت در سال 2015 بالاخره کاربران اپل توانستند مزه ارتقا را در زمینه دوربین بچشند. این کمپانی سرانجام دوربین آی‌فون‌های خود را از لحاظ اعداد و ارقام نیز ارتقا داد و در آی‌فون 6s و آی‌فون 6s پلاس شاهد یک سنسور 12 مگاپیکسلی هستیم که می‌‌تواند با وضوح 4K فیلم برداری کند. پیش از معرفی این دو محصول گفته می‌شد که اپل به سراغ 5 لنز برای سنسور محصولش می‌رود و به نسل جدیدی قدم خواهد گذاشت اما حال تنها چند هفته بعد از معرفی آی‌فون‌های جدید، شایعات به آی‌فون 7 متمرکز شده‌اند و گفته می‌شود که در سال 2016 شاهد آی‌فونی خواهیم بود که دوربین آن برای جذب نور بیشتر از 6 لنز استفاده خواهد کرد.

iPhone-6s-1

در اغلب اوقات زمانی که اپل لیست مشخصات محصولات خود را عرضه می‌کند شاهد به‌روزرسانی‌های مختلف هستیم و امسال نیز در آی‌فون 6s و آی‌فون 6s پلاس این موضوع اتفاق افتاد. اما نباید چنین فکر کرد که سال آینده آی‌فون جدید اپل هیچ ارتقایی در زمینه دوربین نخواهد داشت.

برای مثال تامین کنندگان تایوانی قطعات اپل اعلام کرده‌اند که سال آینده این کمپانی محصول جدیدی را تحت عنوان آی‌فون 7 عرضه خواهد کرد و این محصول در زمینه دوربین نیز ارتقاهایی خواهد داشت. گفته می‌شود که دوربین آی‌فون 6s دارای پنج نوع لنز است اما اپل تصمیم دارد در آی‌فون جدید از شش لنز استفاده کند.

iPhone-6s

اپل پرچم‌داران امسال خود را با قابلیت‌های ویژه‌ای عرضه کرد و با وجود اینکه هر دو دستگاه ظاهری بسیار شبیه به نسخه قبلی خود داشتند اما شاهد سخت افزار قدرتمند و کارایی بیشتر در آن‌ها هستیم و البته ارتقا دوربین نیز خود بخشی دوست داشتنی است. حال باید بدین نکته نیز توجه داشت که برای آشنایی با آی‌فون‌های جدید می‌بایست حدود یک سال صبر کنیم و در این مدت نیز بدون شک شایعات و اطلاعات بسیار زیادی از آن منتشر خواهد شد. شما چه انتظاراتی از آی‌فون 7 دارید؟

نوشته تامین کننده قطعات اپل: دوربین آی‌فون 7 از 6 لنز تشکیل خواهد شد! اولین بار در -آی‌تی‌رسان پدیدار شد.