تایید ویژگی های منحصر به فرد Samsung Galaxy View توسط GFXBench

GFXBench-confirms-specs-of-Samsungs-monstrous-Galaxy-View-tabletاگر به دنبال تبلتی بزرگ تر از هر آن چه تاکنون داشته اید میگردید بدون شک تبلت جدید ساموسنگ میتواند یکی از گزینه های مهم شما باشد. پیش از این اپل با عرضه iPad Pro به همراه صفحه نمایش ۱۲٫۹ اینچی امکان استفاده همزمان از چند نرم افزار را بسیار آسان تر کرده بود. اکنون سامسونگ تبلت Galaxy View را با صفحه نمایش ۱۸٫۴ تولید کرده که بسیار بزرگ تر از یک تبلت معمولی است.

بر اساس گفته های GFXBench این تبلت شاید نتواند آن چنان که باید عملکرد خوبی از خود نشان دهد چرا که مجهز به سخت افزاری قدرتمندی نیست. گفته میشود View برای کار در ادارات و مدارس طراحی شده و بیشتر مورد استفاده در مکان هاییست که به تبلت با صفحه نمایش بزرگ نیاز است.

بر اساس جزئیات مهمی که GFXBench منتشر کرده، صفحه نمایش ۱۸٫۴ اینچی Galaxy View دارای وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است. چنین صفحه ای میتواند علاقه مندان به تماشای فیلم را نیز راضی کند.

Galaxy View یا SM-T670 مجهز به یک پردازنده ۶۴ بیت ۸ هسته ای Exynos 7580 و پردازنده گرافیکی Mali-T720 است. همچنین دارای ۲ گیگابایت حافظه رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است که امکان ارتقا حافظه نیز وجود دارد. دوربین اصلی این تبلت یک دوربین ۸ مگاپیکسلی و دوربین سلفی نیز یک دوربین ۲ مگاپیکسلی است. باتری تعبیه شده برای View یک باتری ۵٫۷۰۰ میلی آمپری است.

Galaxy-View-GFXBench

فلسفه طراحی تبلت هاT قابلیت حمل آسان تر و کاربر پسند تر کردن کامپیوترها بود اما به نظر میرسد View چنین قانونی را زیر پا گذاشته است. بدون شک حمل تبلتی با صفحه نمایش ۱۸٫۴ اینچ کار آسانی نیست. لازم به ذکر است این تبلت دارای ابعاد ۴۵۱٫۸ در ۲۷۵٫۸ در ۱۱٫۹ است و این بدان معنیست که View حدود نیم متر درازا دارد!

پس از انتشار تیزر تبلیغاتی که سامسونگ از Galaxy View در نمایشگاه IFA منتشر کرد انتظار میرود این تبلت در آینده نزدیک معرفی شود.

منبع: Phonearena