تبدیل لایتنینگ به جک ۳.۵ میلیمتری در جعبه آیفون ۷ قرار خواهد گرفت

باز هم شایعات پیرامون آیفون نسل بعد اپل و مجددا خبر حذف پورت ۳.۵ میلیمتری هدفون در رسانه‌ها منتشر شده است. هدف از انجام این کار، کاهش ضخامت دیوایس ذکر شده است و در سمت دیگر نیز امکان ضدآب کردن آیفون فراهم خواهد شد. حذف این پورت باعث می‌شود تا یکی از منافذ ورودی آب به داخل دستگاه بسته شود. اگر از دنبال‌کنندگان اخبار آی‌تی‌رسان باشید، مطلع هستید که یکی از تولید‌کنندگان چینی، دست به تولید تبدیل لایتنینگ به جک ۳.۵ میلیمتری زده بود که طبق حدس و گمان‌ها، این قطعه برای آیفون ۷ طراحی و تولید شده است.

اخبار و شایعاتی که امروز در نمایشگاه Computex Thaipei مطرح شده است، حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا یک تبدیل لایتنینگ به جک ۳.۵ میلیمتری را در جعبه آیفون ۷ قرار داده و به همراه آن و بر طبق عادت همیشگی، هندزفری‌های خود را نیز عرضه نماید. اپل قصد دارد تا از فضای حذف شده پورت ۳.۵ میلیمتری برای اسپیکر استفاده نماید، اما کماکان سیستم صوتی این دیوایس به صورت مونو باقی مانده و ظاهر آن نیز دقیقا به مانند آیفون ۶S و ۶S پلاس خواهد بود.

شایعات اشاره شده بر ظرفیت حافظه دو دیوایس جدید نیز تأکید دارد. بر طبق اخبار جدید، آیفون ۷ و ۷ پلاس هر دو از حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی بهره خواهند برد.

earpods

نوشته تبدیل لایتنینگ به جک ۳.۵ میلیمتری در جعبه آیفون ۷ قرار خواهد گرفت اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.