تبلت ۷ اینچی گلکسی تب A؛ کیفیت تصویر بهتر و فاقد قلم S

تبلت 7 اینچی گلکسی تب A؛ کیفیت تصویر بهتر و فاقد قلم S

زمان زیادی تا برگزاری مراسم کنگره ی جهانی موبایل ۲۰۱۶ (MWC) باقی نمانده است. در حالی که خبر پرده برداری گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج پرچمدار های جدید سامسونگ این روز ها نقل محافل تکنولوژی شده است به نظر می رسد سامسونگ در نظر دارد تا محصولات دیگری را در جریان برگزاری این مراسم معرفی کند. در بخش تبلت قبلاً شنیده بودیم که سامسونگ ورژن جدید تبلت گلکسی تب S2 را در MWC معرفی خواهد کرد و اکنون به نظر می رسد که ورژن جدید ۷ اینچی گلکسی تب A نیز در لیست سامسونگ باشد. این تبلت فاقد قلم S سامسونگ خواهد بود اما رزولوشن صفحه نمایش آن بهتر شده و دیگر مشخصاتش نسبتاً متوسط است.

به گفته ی وبسایت آلمانی WinFuture چیپ ست به کار رفته در این تبلت ۷ اینچی گلکسی تب A، اکزینوس ۳۴۷۵ سامسونگ خواهد بود که به پردازنده ی چهار هسته ای با قدرت پردازش ۱.۳ گیگاهرتز مجهز است. رم ۱.۵ گیگابایتی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی از دیگر ویژگی های این تبلت جدید هستند. همچنین گلکسی تب A جدید رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ را ارائه می دهد. شاید این یک کیفیت تصویر خیلی عالی نباشد اما در مقایسه با ورژن های اولیه ی گلکسی تب A بهبود خوبی پیدا کرده است.

این گوشی از لحاظ نوع اتصال دو نوع خواهد بود. نسخه ی Wi-Fi که شماره مدل SM-T280 و نسخه ی ۴G LTE شماره مدل SM-T285 دارد. پیش بینی می شود که محصولات جدید سامسونگ حد فاصل مارس تا آوریل عرضه شود. زمان دقیق عرضه ی این محصولات در رویداد سامسونگ که در ۲۱ فوریه برگزار خواهد شد، مشخص می شود.

قیمت ورژن Wi-Fi تبلت ۷ اینچی گلکسی تب A معادل ۱۸۹ دلار است که می تواند قیمت جذابی برای مشتریان باشد. اما قیمت ورژن ۴G LTE این تبلت کمی بیشتر و حدود ۲۴۵ دلار خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته تبلت ۷ اینچی گلکسی تب A؛ کیفیت تصویر بهتر و فاقد قلم S اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.