تبلت ۸ اینچی Onda با سیستم عامل ویندوز ۱۰ و مشخصات میان رده

تبلت 8 اینچی Onda با سیستم عامل ویندوز 10 و مشخصات میان رده

در رویداد مایکروسافت که در ۶ اکتبر برگزار خواهد شد، احتمالاً شاهد معارفه ی تبلت بعدی سری Surface، یعنی Surface 4 خواهیم بود. این دستگاه دارای قیمت نسبتاً بالایی است و برخی از خریداران به سادگی قادر به پرداخت هزینه ی آن نیستند.  خوشبختانه بسیاری از شرکای مایکروسافت در حال تولید دستگاه هایی با سیستم عامل ویندوز ۱۰ با هدف ارائه ی عملکرد خوب با قیمتی معقول تر هستند تا کاربران بتوانند آن را به راحتی بخرند.

Onda یکی از این شرکت ها است و یک تبلت ویندوز ۱۰ میان رده را تولید کرده است. تبلت “V820W” ظرف چند هفته ی آینده در دسترس قرار خواهد گرفت و مشخصات زیر را ارائه می کند:

 صفحه نمایش این تبلت ۸ اینچی بوده و دارای رزولوشن ۱۲۸۰*۸۰۰ خواهد بود. همچنین تامین قدرت پردازشی آن توسط تراشه ی Atom X5 اینتل و پردازنده ی ۴ هسته ای با قدرت پردازش ۱.۸۴ گیگاهرتز، انجام می گیرد. رم ۲ گیگابایتی از نوع DDR3L و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت با قابلیت توسعه از طریق کارت حافظه از مشخصات حافظه ای آن می باشد. هر دو دوربین عقب و جلوی آن ۲ مگاپیکسلی است.

در حالی که مشخصات آن خیلی بالا و قابل توجه نیست، اما به راحتی می تواند فعالیت های روزانه را مدیریت کند. این تبلت در حال حاضر برای پیش فروش با قیمت ۱۱۵ دلار آمریکا در دسترس قرار گرفته است.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته تبلت ۸ اینچی Onda با سیستم عامل ویندوز ۱۰ و مشخصات میان رده اولین بار در عصر تکنولوژی - Techera پدیدار شد.