تراشه A10X Fusion اپل در AnTuTu امتیازهای شگفت انگیزی کسب کرد

تراشه A10X Fusion اپل در AnTuTu امتیازهای شگفت انگیزی کسب کرد

جدیدترین سیستم روی تراشه A10X Fusion اپل که اخیرا در جدیدترین نسخه آیپد پرو تعبیه شده، در پایگاه داده وبسایت گیکبنچ، با امتیازهای باورنکردنی رویت شده است.

تراشه A10X Fusion جدید که در آیپد پرو قرار دارد، امتیاز ۹۰۹۱ را در آزمون چند هسته ای گیکبنچ به دست آورد؛ در حالیکه تراشه A10 اپل که در آیفون ۷ پلاس تعبیه شده، امتیاز ۵۰۰۰ را دریافت کرده است. انتوتو نیز اخیرا نتایج بنچمارک خود را اعلام کرده است.

تراشه A10X Fusion با یک معماری متفاوت از A10 ساخته شده است. A10 از یک معماری چهار هسته ای بهره برده؛ در حالیکه نسخه فیوژن با معماری شش هسته ای ساخته شده است، اما ساختار دقیق هسته ها هنوز مشخص نیست.

با توجه به امتیازهای انتوتو، تراشه A10X Fusion ثابت کرد که یک تراشه ی قدرتمند است که می تواند از امتیاز 200.000 عبور کند. این اولین بار است که یک تراشه اپل توانست از امتیاز 200 هزار عبور کند؛ بالاترین امتیاز آن تا به حال، 180000 بوده است.

با توجه به امتیازهای انتوتو، تراشه A10X Fusion ثابت کرد که یک تراشه ی قدرتمند است که می تواند از امتیاز ۲۰۰.۰۰۰ عبور کند. این اولین بار است که یک تراشه اپل توانست از امتیاز ۲۰۰ هزار عبور کند؛ بالاترین امتیاز آن تا به حال، ۱۸۰۰۰۰ بوده است.

عملکرد کلی این تراشه در آزمون های دیگر نیز کاملا مشهود است. تراشه فیوژن در اجرای ۳D توانست امتیاز ۹۳۵۴۶ را کسب کند که به ۱۰۰ هزار نزدیک است. امتیاز آن در آزمون خواص تک هسته ای، ۲۱۲۸۰ بوده و عملکرد چند هسته ای آن، ۱۹۹۴۱ بوده است.

این آمار و ارقام می تواند هیجان برای تراشه A11 که در گوشی آیفون ۸ قرار می گیرد را افزایش دهد.

.

منبع: gizmochina

مطلب تراشه A10X Fusion اپل در AnTuTu امتیازهای شگفت انگیزی کسب کرد برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.