ترفندهای بی نظیر و کمیاب سئو سایت برای افزایش ترافیک

سئو سایت می تواند به خوبی باعث افزایش ترافیک سایت شما شود. سئو سایت رابطه مستقیمی با کسب موفقیت در یک کسب و کار اینترنتی دارد. اگر شما به شخصه یک سایت را اداره نکرده باشید هم باید اهمیت سئو و بهینه سازی سایت را به خوبی درک کنید.

اگر در این زمینه فعالیت های تخصصی نداشته باشید، باز هم می توانید با استفاده از یک دوره آموزش سئو مناسب، عملکرد صفحات سایت خود را به خوبی بهبود بخشیده و ترافیک زیادی برای هر کدام از آن ها به ارمغان بیاورید.

علت ضروری بودن سئو سایت برای کسب و کارهای اینترنتی چیست؟

امیر قمصری مدیر و موسس نیوسئو اعلام کرده است که هرچه سایت شما تطابق بیشتری با سئو و اصول آن داشته باشد، می تواند توجه بیشتری از گوگل دریافت کند. این امر باعث می شود تا سایت شما در نتایج جستجوی گوگل، همیشه در صفحه اول باشد. ضرورت اصلی بهینه سازی سایت را زمانی متوجه می شوید که شما توانسته باشید با استفاده از نکات دوره آموزش سئو، رنک بالایی را برای صفحات سایت خود که برای کلمات کلیدی متفاوتی ایجاد شده اند، به دست بیاورید.

در حقیقت، وقتی شما توانسته باشید یا استفاده از سئو، کاربران زیادی را به سایت خود جذب کنید، این به عنوان یک جذب ترافیک طبیعی و رایگان در نظر گرفته می شود. حال تصور کنید که یک فروشگاه اینترنتی داشته و یا قصد ارائه خدماتی را دارید؛ کاربرانی که جذب سایت شما شده اند، اگر محتوای ارزشمند که با استفاده از اصول آموزش تولید محتوا، ایجاد شده است را مشاهده کنند، طبیعتا خرید خود را از کسب و کار شما انجام خواهند داد.

ترافیک از این نوع، به مراتب قدرتمندتر و ارزشمندتر از تبلیغات پولی می باشد. بر اساس تحقیقات وب سایت نیوسئو، حداقل 64 درصد از ترافیکی که سایت شما دارد، از راه سئو به دست آمده است؛ به این نوع از جذب کاربران، ترافیک ارگانیک یا طبیعی نیز گفته می شود.

بر اساس همین آمارهای نیوسئو، تقریبا 80 درصد از این بازدیدکنندگان به مشتریان دائمی سایت شما تبدیل می شوند. این یکی از مزیت های اصلی سئو نسبت به تبلیغات پولی است؛ چراکه در تبلیغات پولی، معمولا کم پیش می آید که افراد خریدی را انجام دهند. امیر قمصری در مورد علت این اتفاق بیان کرده است که تمامی کاربران به گوگل اعتماد کامل دارند. در نتیجه هر صفحه وب سایتی که گوگل تصمیم بگیرد در نتایج برتر خود، آن را به نمایش در بیاورد، طبیعتا از اعتبار بسیار زیادی برخوردار است. بنابراین کاربران به جای تبلیغات پولی، ترجیح می دهند که با این صفحات پیشنهادی وارد شوند که فعالیت های خود را انجام دهند.

حال که اهمیت سئو و تاثیر آن در افزایش ترافیک طبیعی سایت را به خوبی درک کرده اید، بهتر است که راه های بهبود عملکرد در زمینه سئو سایت را با استفاده از جدیدترین و بروزترین نکات دوره آموزش سئو، مورد بررسی قرار دهیم.

چگونگی جلب رضایت گوگل

گوگل مرتبا در حال بروز رسانی فاکتورهای رتبه بندی خود می باشد. حال اگر یک سایت بتواند سئو سایت خود را مطابق با جدیدترین بروز رسانی های گوگل انجام دهد، می تواند رتبه و ترافیک بسیار بالایی را از آن خود کند. طبیعتا این استراتژی های سئو نیز باید به طور منظم بروز شوند.

در نتیجه پیشنهاد می کنیم که حتما از دوره آموزش سئو مناسبی استفاده کنید که اهمیت زیادی به این موضوع می دهد. امیر قمصری استاد و متخصص با تجربه سئو سایت، هر سال با برگزاری دوره های با کیفیت آموزش سئو خود، دانشجویان زیادی را تحت آموزش قرار داده است و تقریبا رتبه سایت همه آن ها که از نکات آموزش سئو دوره های Newseo استفاده کردند، رشد بسیار چشمگیری داشته است.

تولید محتوای ارزشمند

بهتر است علاوه بر اینکه محتوای شما بر اساس نکات آموزش تولید محتوا باشد، مقاله شما به شکل جدی کاربردی بوده و بتواند مشکلی از کاربران را مرتفع کند. این مورد برای گوگل نیز ارزش زیادی دارد و در نتیجه به جای اینکه محتوای خود را مملوء از عبارات کلیدی کرده و تعداد کلمات آن را به شدت افزایش دهید، بهتر است که بر روی کاربردی بودن آن کار کنید.

بهینه بودن عنوان و متا دیسکریپشن

هر کاربری که به دنبال موضوعی در صفحات نتایج جستجو بگردد، اولین تصویری که از وب سایت شما برای او نشان داده می شود، عنوان و توضیحات متا است. در نتیجه باید عنوانی سئو شده و جذاب و همچنین متا دیسکریپشنی کامل و مطابق با اصول آموزش تولید محتوا ایجاد کنید.

به کارگیری لینک های داخلی

لینک سازی یکی از اصلی ترین و مهمترین فاکتورهای گوگل برای رتبه بندی می باشد. اگر بتوانید که لینک سازی خود را به بهترین شکل انجام دهید، می توانید شاهد افزایش رتبه و همچنین افزایش ترافیک سایت خود باشید.

در نتیجه بعد از اینکه محتوایی ارزشمند و اصولی تولید کردید، وقت آن است که در آن از لینک های مرتبط و ارزشمندی استفاده کنید که به دیگر صفحات شما داده شده اند. مرتبط بودن این لینک های اهمیت زیادی داشته و می تواند در وضعیت رنک صفحه سایت شما بسیار تاثیرگذار باشد.

مواردی که بالا برای شما عزیزان ارائه شد، تنها بخش کوچکی از قوانین و اصولی است که باید در مورد سئو سایت بیاموزید. سرفصل هایی مثل کاربرد کلمات کلیدی، اهمیت شبکه های اجتماعی، آموزش ایمیل مارکتینگ، بهینه سازی تصاویر و …، از مواردی هستند که باید در روند بهینه سازی سایت خود آن ها را در نظر گرفته و پیاده سازی کنید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

نوشته ترفندهای بی نظیر و کمیاب سئو سایت برای افزایش ترافیک اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.