تصاویری از آیفون ۷ پلاس در رنگ آبی تیره منتشر شد

تصاویری از آیفون 7 پلاس در رنگ آبی تیره منتشر شد

اخیرا اخبار و تصاویر زیادی درباره ی گزینه های رنگی گوشی های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس منتشر می شود.

بنا بر گزارشات، گزینه ی رنگی جدید (آبی یا مشکی) جایگزین نسخه ی خاکستری خواهد شد؛ با این اوصاف، آیفون های ۲۰۱۶ نیز در ۴ گزینه ی رنگی عرضه خواهند شد. زمزمه هایی از وجود نسخه ی آبی تیره و گزینه ی مشکی رنگ به گوش می رسید؛ سپس تصاویری از چهار گزینه ی رنگی خاکستری، نقره ای، طلایی و رز گلد به بیرون درز کرد. بدین ترتیب، شایعات پیرامون گزینه های رنگی برای مدتی کنار گذاشته شدند.

چند هفته قبل، تصاویری از آیفون های ۲۰۱۶ در رنگ مشکی منتشر شد که باز هم احتمال عرضه ی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس در رنگ مشکی را به وجود آورد.

امروز نیز تصاویر دیگری به بیرون درز کرده که به گزینه ی رنگی جدید اشاره می کند. این عکس ها، گوشی آیفون 7 پلاس در گزینه ی رنگی آبی و نسخه ی روشن و فعال آن را به نمایش گذاشته اند. امروز نیز تصاویر دیگری به بیرون درز کرده که به گزینه ی رنگی جدید اشاره می کند. این عکس ها، گوشی آیفون 7 پلاس در گزینه ی رنگی آبی و نسخه ی روشن و فعال آن را به نمایش گذاشته اند.

امروز نیز تصاویر دیگری به بیرون درز کرده که به گزینه ی رنگی جدید اشاره می کند. این عکس ها، گوشی آیفون ۷ پلاس در گزینه ی رنگی آبی و نسخه ی روشن و فعال آن را به نمایش گذاشته اند. گوشی آیفون ۷ پلاس از تمام زوایا که جایگاه اسپیکر و عدم وجود جک هدفون را به نمایش گذاشته، دیده می شود. همچنین، نسخه ی بتا iOS 10 روی آن اجرا می شود. علاوه بر این، کارت های نوتیفیکیشن و تصاویر زمینه بیشتری نیز قابل مشاهده است. لازم به ذکر است که کمپانی اپل قصد دارد مجموعه ی جدید از تصاویر زمینه که از نسخه ی بتا متفاوت است را همراه با نسخه ی نهایی iOS 10 منتشر کند. گوشی آیفون ۷ پلاس با مدل های آیفون ۶ اس و آیفون ۶ اس پلاس قابل مقایسه است؛ این تصاویر نشان می دهند که گوشی های آیفون ۲۰۱۶ در همان اندازه های مدل های سال ۲۰۱۵ ساخته خواهند شد.

گوشی آیفون 7 پلاس از تمام زوایا که جایگاه اسپیکر و عدم وجود جک هدفون را به نمایش گذاشته، دیده می شود. همچنین، نسخه ی بتا iOS 10 روی آن اجرا می شود گوشی آیفون 7 پلاس از تمام زوایا که جایگاه اسپیکر و عدم وجود جک هدفون را به نمایش گذاشته، دیده می شود. همچنین، نسخه ی بتا iOS 10 روی آن اجرا می شود

هنوز مشخص نیست که این عکس ها تا چه اندازه حقیقی هستند، با اینحال تصویری از گوشی آیفون ۷ پلاس را در ذهن افراد ایجاد می کنند. آیفون های ۲۰۱۶ اپل در کمتر از یک ماه آینده معرفی خواهند شد؛ بنابراین می توان انتظار داشت که برخی روی نمونه های اولیه ی آن تلاش می کنند. نسخه ی آبی تیره که در تصویر مشاهده می کنید، بسیار جذاب و پر مخاطب است. با در نظر داشتن اینکه گوشی جدید گلکسی نوت ۷ نیز از گزینه ی رنگی آبی برخوردار است، می توان انتظار داشت که کمپانی اپل بعد از گزینه ی رنگی رز گلد، طراحی رنگی جدیدی را در نظر داشته باشد.

با مشاهده ی تصاویر در می یابید که نقطه هایی که نشان دهنده ی اتصال دهنده ی هوشمند هستند، در نمای پشتی دستگاه دیده نمی شوند. قبلا شایع شده بود که گوشی آیفون 7 پلاس از این قابلیت برخوردار خواهد بود. با مشاهده ی تصاویر در می یابید که نقطه هایی که نشان دهنده ی اتصال دهنده ی هوشمند هستند، در نمای پشتی دستگاه دیده نمی شوند. قبلا شایع شده بود که گوشی آیفون 7 پلاس از این قابلیت برخوردار خواهد بود.

با مشاهده ی تصاویر در می یابید که نقطه هایی که نشان دهنده ی اتصال دهنده ی هوشمند هستند، در نمای پشتی دستگاه دیده نمی شوند. قبلا شایع شده بود که گوشی آیفون ۷ پلاس از این قابلیت برخوردار خواهد بود. آیفون ۷ پلاس با این قابلیت می تواند همانند آیپد پرو به کیبورد هوشمند و سایر لوازم جانبی هوشمند متصل شود. این احتمال وجود دارد که تصمیم تیم طراحی در آخرین لحظه تغییر کرده باشد و یا اینکه این تصاویر موثق نیستند.

تصاویری از آیفون 7 پلاس در رنگ آبی تیره منتشر شد تصاویری از آیفون 7 پلاس در رنگ آبی تیره منتشر شد تصاویری از آیفون 7 پلاس در رنگ آبی تیره منتشر شد تصاویری از آیفون 7 پلاس در رنگ آبی تیره منتشر شد تصاویری از آیفون 7 پلاس در رنگ آبی تیره منتشر شد تصاویری از آیفون 7 پلاس در رنگ آبی تیره منتشر شد تصاویری از آیفون 7 پلاس در رنگ آبی تیره منتشر شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته تصاویری از آیفون ۷ پلاس در رنگ آبی تیره منتشر شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.