تصاویری از اولین اسمارت‌فون هواوی با دوربین پاپ‌آپ

هواوی

دوربین‌های سلفی مخفی تبدیل به ترندی در دنیای اسمارت‌فون‌ها شده‌اند. پس از سامسونگ، شیائومی و اوپو حالا نوبت به هواوی رسیده است تا اولین اسمارت‌فون خود را با این قابلیت رونمایی کند. بر اساس رندرهای لو رفته از گوشی جدید شرکت چینی با نام P Smart Z، ظاهرا انتظار طرفداران برای اولین گوشی شرکت با قابلیت دوربین پاپ‌آپ به زودی به پایان خواهد رسید.

هواوی

P Smart Z دارای صفحه نمایشی 6.59 اینچی خواهد بود که در چهار طرف آن حاشیه‌های نازکی مشاهده می‌شود. وجود این حاشیه‌ها نشان از میان‌رده بودن هندست جدید هواوی دارد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، پنل جلویی این اسمارت‌فون دارای مکانیزم پاپ‌آپ خواهد بود که محل تعبیه دوربین 16 مگاپیکسلی سلفی است. لازم به ذکر است دو لنز 16 و 2 مگاپیکسلی نیز به صورت عمودی در پنل پشتی قرار گرفته‌اند تا دوربین اسمارت‌فون جدید چینی‌ها را دوگانه بدانیم.

در خصوص مشخصات داخلی هندست P Smart Z باید به پردازنده کایرین 710، چهار گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی که قابلیت افزایش از طریق حافظه‌های میکرو اس‌دی تا 512 گیگابایت را دارد، اشاره کرد. دیگر جزییات مشخص شده شامل باتری 4000 میلی‌آمپری، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و EMUI 9.1 بر پایه اندروید پای می‌شود. احتمال می‌رود از این گوشی در ماه میلادی بعدی رونمایی شود. رنگ‌های در نظر گرفته برای P Smart Z شامل مشکی نیمه شب، سبز زمردی و آبی کبود خواهد شد. بر اساس شایعات برچسب قیمتی در نظر گرفته شده برای این محصول چیزی حدود 210 یورو خواهد بود.

نوشته تصاویری از اولین اسمارت‌فون هواوی با دوربین پاپ‌آپ اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.