تصاویری از جاروبرقی شیائومی می ربات در فضای آنلاین منتشر شد

 به تازگی تصاویری از جعبه بسته بندی این دستگاه که گفته می شود جاروبرقی شیائومی می ربات است به بیرون درز کرده و مشخص شد که محصول جدید تولیدی این کمپانی چینی یک جاروبرقی هوشمند است.

شیائومی به زودی یک جاروبرقی جدید رباتیک به محصولات خانگی خود اضافه می کند و لیست محصولات هوشمند خود را با این محصول جدید افزایش خواهد داد. به تازگی تصاویری از جعبه بسته بندی این دستگاه که گفته می شود جاروبرقی شیائومی می ربات است به بیرون درز کرده و مشخص شد که محصول جدید تولیدی این کمپانی چینی یک جاروبرقی هوشمند است.

به نظر می رسد که جاروبرقی شیائومی می ربات (Xiaomi Mi Robot Vacuum Cleaner) با عملکرد هوشمندانه خود اجازه می دهد تا صاحبخانه بتواند مسیر تمیزکاری این جاروبرقی را تعیین کرده و برنامه ریزی لازم را برای آن انجام دهد. چنین ویژگی تنها در برخی از جارو برقی های رباتی رده بالا دیده می شود. این دستگاه به احتمال زیاد به یک عملگر لیزری مجهز شده تا بتواند مسیر تمیزکاری انتخاب شده برای آن را دنبال کند. به غیر از توانایی دنبال کردن مسیر برنامه ریزی شده برای جارو کردن، جاروبرقی هوشمند شیائومی قادر است تا با اسکن کردن ناحیه جارو شده به طور خودکار همان مسیر را دنبال کرده و به جای اولیه خود باز گردد. بدین طریق جاروبرقی می ربات بعد از اتمام جاروی منزل می تواند مجددا به محل اصلی خودش برگردد.

به نظر می رسد که جاروبرقی شیائومی می ربات (Xiaomi Mi Robot Vacuum Cleaner) با عملکرد هوشمندانه خود اجازه می دهد تا صاحبخانه بتواند مسیر تمیزکاری این جاروبرقی را تعیین کرده و برنامه ریزی لازم را برای آن انجام دهد.

علاوه بر این، در یکی از این تصاویر به نظر می رسد که رابط کاربری این ربات جاروبرقی یا برنامه پشتیبانی آن به نمایش درآمده باشد. در این تصویر جزئیاتی از شارژ این دستگاه و همچنین مناطقی که جاروبرقی شیائومی می ربات آن را نظافت کرده کاملا مشخص شده است. این اسکرین شات همچنین زمان تمیزکاری، مقدار شارژ باقی مانده باتری و همچنین اندازه اتاق را نشان می دهد.

جزئیات بیشتری از این محصول جدید وجود ندارد؛ اما بدون شک این دستگاه یک محصول بالا رده بوده که به عنوان گل سر سبد محصولات رباتیک این شرکت در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. ربات جاروبرقی شیائومی نباید چندان هم ارزان قیمت باشد. انتظار می رود که جاروبرقی شیائومی می ربات با قیمتی در حدود ۳۰۰۰ یوان چین (چیزی در حدود ۴۵۰ دلار) یا چیزی بیشتر از آن به فروش برسد.

.

منبع: gizmochina

نوشته تصاویری از جاروبرقی شیائومی می ربات در فضای آنلاین منتشر شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.