تصاویری از کیس‌های محافظ رسمی گلکسی نوت ۱۰ منتشر شد

محافظ نوت 10

هرچه به زمان معرفی اسمارتفون‌های سری نوت 10 نزدیک می‌شویم اخبار، شایعات، رندرها و تصاویر بیشتری از پرچمداری سری نوت در اختیار ما قرار می‌گیرد. امروز هم در زمان کمتر از یک هفته مانده به معرفی این تلفن، تصاویری از کیس‌ محافظ تلفن نوت 10 توسط سایت WinFuture منتشر شده است.

همانطور که طیف گسترده‌ای از کیس‌های محافظ در ابتدای سال جاری میلادی برای گوشی هوشمند گلکسی اس 10 عرضه شدند، این روند برای سری نوت نیز ادامه خواهد داشت و به نظر می‌رسد که تولیدکنندگان مختلفی تصمیم گرفتند تا کیس‌های محافظ متنوعی برای این تلفن تولید کنند.

در تصویر افشا‌شده از این کیس محافظ احتمال می‌رود که جنس آن از نوع سیلیکونی بوده و حداقل در دو رنگ مشکی و سفید در دسترس قرار گیرد. تصویر کاور دارای LED در دو رنگ مشکی و سفید منتشر شده و هم‌چنین احتمال دارد که محافظ شیاردار در دو رنگ مشکی و خاکستری به دست کاربران نوت 10 برسد. تصویری از یک محافظ چرمی با رنگ مشکی نیز در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

محافظ نوت 10 محافظ نوت 10 محافظ نوت 10 محافظ نوت 10 محافظ نوت 10 محافظ نوت 10 محافظ نوت 10

محافظ دارای LED، اطلاعات و نوتیفیکیشن‌های تلفن را در حاشیه راست محافظ به نمایش می‌گذارد. این محافظ دارای تنوع رنگ بیشتری بوده و تصاویر آن در رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری، قرمز و صورتی انتشار یافته است.

هنوز مشخص نیست که آیا محافظ‌های رسمی دیگری برای نوت 10 عرضه خواهد شد یا خیر، اما هم‌اکنون تصاویر واضحی از کیس‌های محافظ پرچمدار جدید سامسونگ در اختیار ما قرار دارد. در حال حاضر احتمال دارد که سامسونگ قصد معرفی و عرضه محافظ Clear View با طراحی قدیمی LED را برای این اسمارتفون ندارد. حتی تصاویری از کیس‌های معروف قبلی سامسونگ با نام LED Wallet و S-View نیز منتشر نشده است.

سامسونگ در روز هفتم اوت (16 مرداد) از پرچمدار سری نوت در رویداد آنپکد شهر نیویورک رونمایی خواهد کرد. هم‌چنین، پیش‌فروش این تلفن پس از پایان مراسم شروع می‌شود و از روز 23 اوت (1 شهریور) نیز تلفن‌ها به دست مشتریان خواهد رسید.

نوشته تصاویری از کیس‌های محافظ رسمی گلکسی نوت 10 منتشر شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.