تصاویر اولین اسمارت‌فون میزو با نمایشگر ۱۸ به ۹ منتشر شد

کمپانی‌های مختلف سازنده اسمارت‌فون در حال توسعه محصولات خود با نسبت تصویر جدید 18 به 9 هستند. میزو یکی‌ از معدود تولیدکنندگانی است که هنوز به سراغ تولید اسمارت‌فون با این استاندارد جدید نرفته، اما ظاهرا مدت زمان زیادی طول نمی‌کشد که میزو‌ نیز نخستین محصول خود با نسبت تصویر 18 به 9 را روانه بازار کند.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی Weibo به‌تازگی تصاویری را منتشر کرده است که نخستین محصول میزو با این استاندارد را نشان می‌دهد، این هندست در بخش پشتی خود از سنسور اثر انگشت استفاده می‌کند؛ این درحالی است که تمامی تولیدات میزو تاکنون در بخش جلویی به این سنسور مجهز بوده‌اند. البته باتوجه به افزایش اندازه نمایشگر و هم‌چنین کاهش حاشیه‌های زاید موجود در اطراف صفحه نمایش، استفاده از اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی قابل توجیه است.

این شرکت چینی پیش‌تر اعلام کرده بود که اسمارت‌فون مجهز به نمایشگر FullVeiw خود را در سال 2018 معرفی خواهد کرد، بنابراین اسمارت‌فون مذکور در مراحل نخست توسعه قرار دارد. ممکن است این اسمارت‌فون، نسل آتی گوشی موفق M6 Note یا اسمارت‌فون مورد انتظار MX7 باشد که در فصل بهار سال 2018 عرضه خواهد شد.

نوشته تصاویر اولین اسمارت‌فون میزو با نمایشگر ۱۸ به ۹ منتشر شد اولین بار در پدیدار شد.