تصاویر تبلیغاتی اسمارتفون‌های سری آنر V30 فاش شدند!

آنر V30

به نظر می‌رسد اسمارتفون آنر V30 که به عنوان یک پرچمدار معرفی خواهد شد، قصد دارد تا اسمارتفون هواوی میت 30 را به چالش بکشد. زمان زیادی به معرفی هندست جدید برند آنر باقی نمانده و پوستر‌های تبلیغاتی این تلفن در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده‌اند. در پشت آنر V30 یک دوربین سه‌گانه با چینش مربعی قرار گرفته است. این نوع از چینش دوربین ما را به یاد اسمارتفون هواوی میت 30 می‌اندازد.

تلفن هوشمند جدید آنر در دو مدل پرو و معمولی به بازار عرضه خواهد شد. مدل معمولی از یک حفره و مدل پرو از دو حفره برای دوربین سلفی استفاده می‌کنند. البته، پنل مدل پرو از نوع OLED و پنل مدل معمولی از نوع LCD است.

در بخش پشتی دستگاه (مدل پرو) نیز یک مجموعه مربعی شکل برای میزبانی از چهار لنز وجود دارد. شایعات نشان می‌دهند که لنز اصلی این مجموعه با کیفیت 60 مگاپیکسل در کنار سه لنز دیگر به ثبت تصاویر و ویدیو‌ها کمک می‌کند. هم‌چنین، ما با این سنسور 60 مگاپیکسلی آشنا نیستیم، بنابراین احتمال می‌دهیم که سنسور مذکور، جدید باشد.

نسخه معمولی هندست آنر V30 از یک دوربین سه‌گانه در پشت خود برای ثبت تصاویر و ویدیو‌ها بهره خواهد برد. هنوز، هیچ جزییاتی درباره مشخصات دوربین این دستگاه منتشر نشده است.

هردو مدل از پرچمدار‌های جدید آنر از چیپست قدرتمند Kirin 990 برای پردازش اطلاعات استفاده می‌کنند. تنها تفاوتی که میان نسخه معمولی و پرو این دو دستگاه وجود دارد، بهره‌گیری مدل پرو از چیپست Kirin 990 5G است که توانایی پشتیبانی از اینترنت نسل پنجم را دارد. این تراشه، مبتنی‌بر فناوری 7 نانومتری و توسط اشعه ماورا بنفش تولید شده و از سرعت ساعت بالایی برخوردار است. علاوه‌بر این، یک هسته واحد پردازش عصبی در این چیپست قرار دارد.

آنر V30

اسمارتفون آنر V30 پرو از باتری بزرگتری استفاده می‌کند؛ این باتری با ظرفیت 4200 میلی‌آمپر و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 40 وات (SuperCharge) به همراه پشتیبانی از شارژ بی‌سیم 15 وات، وظیفه تامین انرژی سخت‌افزار تلفن را برعهده دارد.

اما در مدل معمولی از یک باتری با ظرفیت 4000 میلی‌آمپر به همراه پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 22.5 وات بهره گرفته شده است. مدل معمولی آنر v30 از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده‌اند، اسمارتفون‌های جدید آنر در طول ماه جاری میلادی به بازار عرضه می‌شوند. هم‌چنین، احتمال دارد که نسل جدید ساعت‌ هوشمند Honor Watch Magic نیز در کنار این دو تلفن، معرفی و به فروش برسد.

نوشته تصاویر تبلیغاتی اسمارتفون‌های سری آنر V30 فاش شدند! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.