تصاویر جدیدی آیفون ۷ همراه با آداپتور لایتنینگ

تصاویر جدیدی که از آیفون 7 منتشر شده این دستگاه را با آداپتور لایتنینگ و قابلیت اتصال به جک هدفون 3.5 میلی متری استاندارد نشان می دهد.

تصاویر جدیدی که از آیفون ۷ منتشر شده این دستگاه را با آداپتور لایتنینگ و قابلیت اتصال به جک هدفون ۳.۵ میلی متری استاندارد نشان می دهد.

تا زمان معرفی رسمی آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس، شش تا هفت هفته زمان باقی مانده است. با نزدیک شدن به زمان معرفی، تعداد اخبار لو رفته نیز بیشتر می شود. امروز نیز برخی تصاویر منصوب به آیفون ۷ در وبسایت ویبو منتشر شده است.

حتما تا به حال تصاویر این دستگاه در ذهن شما نقش بسته است؛ نوارهای آنتن در لبه های بالایی و پایینی قرار گرفته اند. جک هدفون ۳.۵ میلی متری حذف شده و یک گریل آنتن دیگر جایگزین آن شده است. با توجه به اخبار و شایعات منتشر شده، دقیقا از شکل و شمایل آیفون ۷ با خبر هستیم، مگر اینکه کمپانی اپل سورپرایز دیگری را در نظر گرفته باشد.

تصاویر دیگری که امروز در وبسیات ویبو منتشر شده نشان می دهد که این دستگاه از آداپتور برخوردار خواهد بود که به کاربران آیفون اجازه می دهد تا هدفون استاندارد مورد علاقه ی خود را از طریق آن به دستگاه متصل کنند. هدفون استاندارد ۳.۵ میلی متری به آداپتور متصل شده و سپس آداپتور به پورت لایتنینگ دستگاه وصل می شود. شایع شده که آیفون ۷ هم همراه با یک آداپتور مشابه و یک جفت ایرپاد عرضه خواهد شد.

تصاویر دیگری که امروز در وبسیات ویبو منتشر شده نشان می دهد که این دستگاه از آداپتور برخوردار خواهد بود که به کاربران آیفون اجازه می دهد تا هدفون استاندارد مورد علاقه ی خود را از طریق آن به دستگاه متصل کنند. جک هدفون 3.5 میلی متری حذف شده و یک گریل آنتن دیگر جایگزین آن شده است. با توجه به اخبار و شایعات منتشر شده، دقیقا از شکل و شمایل آیفون 7 با خبر هستیم، تصاویر دیگری که امروز در وبسیات ویبو منتشر شده نشان می دهد که این دستگاه از آداپتور برخوردار خواهد بود که به کاربران آیفون اجازه می دهد تا هدفون استاندارد مورد علاقه ی خود را از طریق آن به دستگاه متصل کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته تصاویر جدیدی آیفون ۷ همراه با آداپتور لایتنینگ اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.