تصاویر جدید از پرچم‌دار آینده شارپ؛ این‌بار بی‌حاشیه‌تر

هفته پیش بود که شارپ از گوشی بالارده خود Aquos S2 با صفحه نمایشی که از سه طرف بدون حاشیه است و تنها در پایین دستگاه شاهد حضور دکمه فیزیکی هوم هستیم، رونمایی کرد. محصولات خانواده Aquos را باید از جمله اولین گوشی‌های هوشمندی بدانیم که از سه طرف بدون حاشیه هستند. این محصولات فروش خوبی را در خارج از ژاپن تجربه نکرده‌اند و تنها نسخه‌ای که راه به بازارهای غربی پیدا کرده است، کریستال نام دارد که توسط Sprint به فروش می‌رسد.

با توجه به پیشرفت روزافزون شرکت‌های رقیب در بدون حاشیه کردن محصولات خود، شارپ باید برای عقب نماندن از قافله سرعت کار خود را بهبود ببخشد؛ و به‌نظر می‌رسد این اتفاق افتاده است. رندرهایی از پرچم‌دار شارپ منتشر شده است که بی‌شباهت با Aquos S2 نیست؛ اما حاشیه قسمت پایین آن کمتر شده است. به‌نظر می‌رسد در طرح جدید دیگر فضایی برای دکمه فیزیکی هوم در نظر گرفته نشده و تنها شاهد خط باریکی از یک LED هستیم؛ دوربین سلفی نیز به پایین گوشی منتقل شده است.

 

آیا این تصاویر واقعیت دارند؟ به‌نظر می‌رسد هدف نهایی شرکت‌ها بدون حاشیه کردن صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند تولیدی است و با توجه به پیش‌قدم بودن شارپ در این مساله، به‌نظر نمی‌رسد این اتفاق دور از ذهن باشد. شاید این دستگاه نیز جز خانواده کریستال باشد؛ اما در هر صورت می‌توان شانس عرضه بین‌المللی آن را مانند حاشیه‌هایش بسیار ناچیز دانست.

نوشته تصاویر جدید از پرچم‌دار آینده شارپ؛ این‌بار بی‌حاشیه‌تر اولین بار در پدیدار شد.