تصاویر زنده‌ای از پیکسل ۳ لایت منتشر شد

Rumored-Google-Pixel-3-Lite-poses-next-to-Pixel-3-in-Live-Photo تصاویر زنده‌ای از پیکسل 3 لایت منتشر شد

هفته گذشته تصاویر زنده‌ای از پیکسل ۳ لایت در خبرگزاری و رسانه‌ها منتشر شد. این هندست قرار است مدل میان‌رده سومین نسل از گوشی‌های پیکسل گوگل باشد که مشخصاتی از قبیل صفحه نمایش ۵٫۵۶ اینچی با نسبت بدنه به تصویر ۱۸٫۵:۹، پردازنده اسنپدراگون ۶۷۰، چهار گیگابایت رم، ۳۲/۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و یک باتری ۲۹۱۵ میلی‌آمپری خواهد داشت.

pixlit-a تصاویر زنده‌ای از پیکسل 3 لایت منتشر شد

به تازگی توییتی توسط Ben Geskin منتشر شده که پیکسل ۳ لایت را در کنار پیکسل ۳ نشان می‌دهد. همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، گوشی مذکور برخلافه پیکسل ۳ که دو اسپیکر در بالا و پایین دارد، تنها یک اسپیکر در بالا خواهد داشت. مهم‌ترین ویژگی آن که بسیاری از طرفداران این خانواده نیز نگران آن بودند، مربوط به دوربین اسمارت‌فون می‌شد. اما ظاهرا جای امیدواری دارد که دوربین پیکسل ۳ لایت به مانند برادر بزرگ‌تر خود خواهد بود؛ یعنی یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور ۸ مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی.

خبر خوش دیگر در خصوص میان‌رده جدید گوگل دارا بودن جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری است که نبود آن در پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال موجب ناراحتی برخی کاربران شده بود. در حال حاضر خبری در خصوص تاریخ عرضه یا رویدادی که در آن پیکسل ۳ لایت رونمایی خواهد شد، در دسترس نیست. برخی منابع خبر داده‌اند که گوگل هندست جدید خود را به صورت محدود و تنها در بازار برخی کشورها عرضه خواهد کرد.

نوشته تصاویر زنده‌ای از پیکسل ۳ لایت منتشر شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.