تصاویر شارژر آی‌فون با قابلیت شارژ سریع و کانکتور USB-C منتشر شد!

MMMM تصاویر شارژر آی‌فون با قابلیت شارژ سریع و کانکتور USB-C منتشر شد!

اخیرا تصاویر ماتی از شارژر جدید اپل برای گوشی‌های آی‌فون منتشر شده است. این شارژر صرفا یک نمونه مهندسی به‌شمار می‌آید؛ اما می‌تواند ۲ پیشرفت عمده شامل اتصال USB-C و قابلیت شارژ سریع را به ارمغان بیاورد.

MMMM تصاویر شارژر آی‌فون با قابلیت شارژ سریع و کانکتور USB-C منتشر شد!

خروجی این شارژر معادل با ۱۵ وات (ولتاژ ۵ ولت و شدت جریان ۳ آمپر) یا ۱۸ وات (ولتاژ ۹ ولت و جریان ۲ آمپر) خواهد بود که در مقایسه با شارژرهای ضعیف ۵ واتی عرضه شده به همراه گوشی‌های آی‌فون کنونی از جمله هندست ۱۰۰۰ دلاری آی‌فون X، یک جهش فوق‌العاده محسوب می‌شود. حتی شارژر ۱۲ واتی آی‌پد نیز نسبت به نمونه جدید کندتر عمل می‌کند.

Capture-2 تصاویر شارژر آی‌فون با قابلیت شارژ سریع و کانکتور USB-C منتشر شد!

نمونه مهندسی شارژر سریع اپل با درگاه USB-C

این شارژر با یک درگاه USB-C عرضه می‌شود. این موضوع بدان معناست که خریداران در داخل جعبه گوشی، یک کابل USB-C به لایتنینگ را نیز مشاهده خواهند کرد. این اقدام مزایای مضاعفی را به همراه دارد و بدون نیاز به خریداری یک کابل ۲۰ دلاری، امکان اتصال آی‌فون به مک‌بوک را در اختیار کاربران قرار می‌دهد (جدیدترین لپ‌تاپ اپل فاقد درگاه USB-A است).

به‌خاطر داشته باشید که اکنون در مورد کمپانی اپل صحبت می‌کنیم و از ارایه این شارژر در بسته‌بندی آی‌فون‌های آینده نمی‌توان مطمئن بود؛ چرا که شارژر جدید اپل می‌تواند در قالب یک ابزار اختیاری به صورت جداگانه فروخته شود.

واقعیت نداشتن این تصاویر می‌تواند به معنای عدم وجود اتصال USB-C بر روی گوشی‌های آی‌فون باشد و به دنبال آن، احتمالا درگاه لایتنینگ طی سال‌های آینده نیز همراه ما خواهد بود.

نوشته تصاویر شارژر آی‌فون با قابلیت شارژ سریع و کانکتور USB-C منتشر شد! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.