تصاویر ماکت‌های سامسونگ گلکسی‌ نوت ۱۰ و نوت ۱۰ پلاس نمایانگر اختلاف اندازه آن‌هاست

پیش‌تر تصاویر متعددی از گوشی‌های سری گلکسی‌ نوت 10 منتشر شده است؛ اما در تصاویر مذکور، اختلاف میان اندازه این 2 هندست به‌خوبی نمایش داده نشده؛ لذا در ادامه مجموعه‌ای از تصاویر مربوط به ماکت نسخه‌های پلاس و غیرپلاس در کنار یکدیگر ارایه شده است.

تصاویر ماکت‌های سامسونگ گلکسی‌نوت 10 و نوت 10 پلاس

سامسونگ گلکسی‌ نوت 10 پلاس به‌همراه یک نمایشگر 6.8 اینچی با رزولوشن QHD عرضه خواهد شد. با توجه به باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی به‌کارگیری شده در این مدل، وزن 198 گرمی آن نسبتا مناسب به‌نظر می‌رسد.

تصاویر ماکت‌های سامسونگ گلکسی‌ نوت 10 و نوت 10 پلاس

سامسونگ گلکسی‌ نوت 10 از یک نمایشگر کوچکتر 6.3 اینچی با رزولوشن 1080p بهره خواهد برد. همچنین این مدل با یک باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شود. تفاوت‌های این 2 اسمارت‌فون به نمایشگر و باتری آن‌ها محدود نبوده و 2 دستگاه فوق از سرعت‌های شارژ و قابلیت‌های دوربین متفاوتی برخوردار هستند (نسخه پلاس از یک حسگر TOF سه‌بعدی در بخش پشتی دستگاه میزبانی می‌کند). متاسفانه هر 2 مدل فاقد جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون هستند.

نمایی نزدیک از ماژول دوربین 2 هندست و عدم به‌کارگیری جک 3.5 میلی‌متری هدفون

2 مدل مختلف گلکسی‌ نوت 10 در روز 7 آگوست معرفی خواهند شد. همچنین عرضه این هندست‌ها احتمالا پس از یک دوره کوتاه پیش‌سفارش آغاز خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها، مدل‌های معمولی و پلاس گلکسی‌ نوت 10 به‌ترتیب با قیمت‌گذاری 1000 و 1150 یورویی در دسترس مشتریان قرار خواهند گرفت.

نوشته تصاویر ماکت‌های سامسونگ گلکسی‌ نوت 10 و نوت 10 پلاس نمایانگر اختلاف اندازه آن‌هاست اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.