تصاویر مربوط به کیس‌های رسمی اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس ۷ و ۷ پرو منتشر شد

اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 7 و 7 پرو در روز 14 مه معرفی خواهند شد و تنها 3 روز پیش از عرضه این هندست‌ها، تصاویر مربوط به کیس‌های رسمی هر 2 مدل منتشر شده و برخی جنبه‌های طراحی آن‌ها را موردتائید قرار داده است. کیس‌های مخصوص این اسمارت‌فون‌ها مجددا تائید می‌کنند که وان‌پلاس 7 پرو با پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه و مدل استاندارد نیز به‌همراه سیستم دوربین دوگانه عرضه می‌شوند. ماژول‌های دوربین هر 2 هندست با چیدمان عمودی و در مرکز پنل پشتی دستگاه قرار دارند. بعلاوه دکمه پاور و کلید کشویی هشدار در سمت راست بدنه این 2 اسمارت‌فون به‌چشم می‌خورند. دکمه‌های تنظیم میزان بلندی صدا نیز در سمت چپ قاب گوشی مستقر هستند. به‌طور کلی انتظار می‌رود که طراحی مدل معمولی وان‌پلاس 7 از اشتراکات فراوانی با هندست فعلی وان‌پلاس 6T برخوردار باشد.

اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 7 و وان‌پلاس 7 پرو

کیس‌های مخصوص وان‌پلاس 7 در طرح‌های مشکی دانه‌دار، نایلونی و قرمز سیلیکونی عرضه خواهند شد؛ در حالی‌که کیس‌های متعلق به نسخه پرو با طرح‌های خاکستری کربنی، مشکی کربنی و مشکی دانه‌دار در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند.

کیس‌های وان‌پلاس 7 و 7 پرو

پیش‌تر اکثر جزئیات مربوط به این اسمارت‌فون‌ها منتشر شده است. با این‌حال بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا تا روز 14 مه و رونمایی رسمی از این هندست‌ها جزئیات جدیدی در خصوص 2 پرچم‌دار سال 2019 وان‌پلاس منتشر خواهد شد یا خیر؟!

نوشته تصاویر مربوط به کیس‌های رسمی اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس 7 و 7 پرو منتشر شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.