تصاویر مربوط به کیس گلکسی A32 5G سامسونگ لو رفت

کمپانی‌های تولیدکننده کیس معمولا پیش از عرضه یک هندست محصولات خود را طراحی و تولید می‌کنند. این پدیده غالبا موجب افشای اطلاعاتی پیرامون دستگاه‌های معرفی نشده خواهد شد. اکنون تصاویر مربوط به کیس اسمارت‌فون گلکسی A32 5G سامسونگ منتشر شده است. این تصاویر توسط یک تولیدکننده ناشناس ابزارهای جانبی ارائه شده‌اند. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست به‌عنوان مقرون‌به‌صرفه‌ترین گوشی 5G سامسونگ عرضه خواهد شد. همچنین بایستی خاطرنشان کرد که این سبک طراحی مبتنی بر ابعاد احتمالا با الگوی مربوط به محصول نهایی تا حدودی متفاوت خواهد بود.

تصاویر مربوط به کیس سامسونگ گلکسی A32 5G

تصاویر فوق نشان‌دهنده به‌کارگیری یک نمایشگر Infinity-U با اندازه قطری نامشخص در قسمت جلویی دستگاه هستند. اسکنر اثرانگشت به‌همراه کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا در لبه سمت راست بدنه گوشی مستقر شده است. پنل پشتی گوشی از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه با چیدمان عمودی میزبانی می‌کند. بر اساس پیش‌بینی‌ها ماژول دوربین مجهز به حسگر اصلی 48 مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است.

تصویری از نمای فوقانی و تحتانی گلکسی A32 5G

قسمت تحتانی دستگاه از جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون، پورت USB-C، اسپیکر و حفره میکروفون میزبانی می‌کند. در خصوص مواد اولیه مورد استفاده در این هندست هیچ توضیحی ارائه نشده است؛ اما به‌نظر می‌رسد که بدنه هندست از ساختاری پلاستیکی بهره خواهد برد.

نوشته تصاویر مربوط به کیس گلکسی A32 5G سامسونگ لو رفت اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.