تصاویر هدفون بی‌سیم HTC U Ear منتشر شد

شرکت اچ‌تی‌سی به‌زودی وارد کسب‌وکار پرسود ساخت هدست‌های بی‌سیم خواهد شد و تصاویر منتشرشده توسط FCC طراحی اولین هدفون این شرکت را نمایان کرده است. این هدست دارای بدنه مشکی‌رنگ براق بوده و به جز این مورد، در بقیه موارد بسیار شبیه به ایرپاد اپل است.

نام این هدست، HTC U Ear خواهد بود و ما در حال‌حاضر اطلاعاتی بسیار کمی درباره آن داریم. در تصاویر زیر می‌توان پورت USB-C برای شارژ هدفون و کابل تبدیل A-to-C را دید.

اچ‌تی‌سی قبلا هدفون سیمی USonic را با پورت USB-C معرفی کرده بود که دارای قابلیت‌های حذف نویز و کالیبراسیون خودکار برای تولید صدای بهینه بود (این قابلیت‌ها توجیه کافی به اچ‌تی‌سی می‌داد تا جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری را از روی پرچمدار U11 حذف کند). اینکه آیا هدفون HTC U Ear هم قابلیت‌های مشابهی خواهد داشت یا نه هنوز معلوم نیست. شما احتمالا به خاطر می‌آورید که اچ‌تی‌سی زمانی بخشی از سهام شرکت بیتس را در اختیار داشت و حتی هدفون‌های گران‌قیمتی را با این برند در کنار گوشی‌هایش معرفی می‌کرد. اچ‌تی‌سی بعدا سهام خودش را به اپل فروخت و کوپرتینویی‌ها شروع به ساخت هدفون‌هایی با برند بیتس کردند. اپل همچنین اپلیکیشن بیتس موزیک را برای سرویس استریم خودش معرفی کرد.

نوشته تصاویر هدفون بی‌سیم HTC U Ear منتشر شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.