تصاویر واقعی گلکسی S10E منتشر شد

تاکنون تصاویر واقعی زیادی از مدل‌های مختلف پرچمدار جدید سامسونگ دیده‌ایم اما اکنون برای اولین بار است که این تعداد عکس از Galaxy S10E در دنیای واقعی منتشر شده است، البته متاسفانه در این عکس‌ها خبری از قاب پشت گوشی نیست.

طبق گمانه‌زنی‌ها این گوشی با نمایشگر 5.8 اینچی و Infinity-O عرضه خواهد شد. دوربین سلفی تعبیه شده روی گوشی نیز قطر تقریبا 0.5 میلی‌متری دارد و به نظر می‌رسد با دوربین سلفی Galaxy A8s تفاوتی نداشته باشد.

همان طور که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید نوار وضعیت گوشی به علت بزرگی حفره نمایشگر، نسبتا ضخیم است که احتمالا با نارضایتی کاربران همراه خواهد شد. اطلاعات دیگری که می‌توان از عکس منتشر شده برداشت کرد، بهره بردن Galaxy S10E از رابط کاربری One UI است که انتظارمان نیز همین بوده است.

پردازنده ارزان‌ترین پرچمدار 2019 سامسونگ همانند مدل‌های دیگر آن، اسنپدراگون 855 خواهد بود و با 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. همچنین طبق پیش‌بینی‌ها برخلاف S10 و S10 plus برای این گوشی دوربین دوگانه در نظر گرفته شده است و از سیستم شارژ معکوس هم پشتیبانی نخواهد کرد.

شنیده می‌شود Galaxy S10E نخستین پرچمدار سامسونگ خواهد بود که به رنگ زرد نیز در بازار عرضه می‌شود و رنگ‌های دیگر آن مشکی، سبز و سفید است. انتظار داریم که ارزان‌ترین مدل S10 با قیمتی در حدود 850 دلار (حدود 9.5 میلیون تومان) به فروش برسد. سامسونگ اعلام کرده است از پرچمداران جدید خود تا دو هفته دیگر رونمایی خواهد کرد.

نوشته تصاویر واقعی گلکسی S10E منتشر شد اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.