تصاویر ورژن اسپرت هواوی واچ GT2 با نام واچ GT2e منتشر شد

هواوی واچ GT2e ورژن اسپرت‌تر واچ GT2 به‌شمار می‌رود. این مدل در مقایسه با ورژن معمولی 250 یورویی ارزان‌تر بوده و در عوض با برچسب قیمتی 200 یورویی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. مدل e بر پایه ورژن 46 میلی‌متری واچ GT2 طراحی شده و از همان نمایشگر 1.39 اینچی آمولد با رزولوشن 454×454 پیکسل بهره می‌گیرد. با این‌حال حواشی اطراف نمایشگر ضخیم‌تر به‌نظر می‌رسند. لذا ابعاد مدل جدید معادل 53×46.8 میلی‌متر است؛ در حالی‌‌که ابعاد مدل قدیمی‌تر معادل 45.9×45.9 میلی‌متر بود.

بند لاستیکی یکپارچه از جنس TPU یکی دیگر از تغییرات جدید واچ GT2e محسوب می‌شود. این مشخصه به بهبود تنفس پوست دست کمک می‌کند. بدنه ساعت از جنس استیل ضدزنگ ساخته شده است و در برابر فشار آب تا سقف 5 اتمسفر مقاومت نشان می‌دهد. به لطف بهره‌گیری از تراشه بومی کایرین A1، باتری واچ GT2e برای مدت 2 هفته شارژدهی خواهد داشت. چنان‌چه برای ردیابی تمرینات ورزشی خود از GPS استفاده کنید؛ در این‌صورت باتری ساعت مجموعا برای مدت 30 ساعت دوام خواهد آورد. گوش دادن به موسیقی از طریق بلوتوث یکی دیگر از گزینه‌های کاربردی به‌شمار می‌رود. در این‌حالت شارژدهی باتری معادل 24 ساعت است. حافظه‌داخلی 4 گیگابایتی واچ GT2e فضای موردنیاز برای ذخیره‌سازی حدودا 500 آهنگ را فراهم می‌کند.

واچ GT2e قادر به ردیابی کلیه فعالیت‌های ورزشی از اسکیت‌بورد و صخره‌نوردی گرفته تا رقص خیابانی خواهد بود. کاربران حتی هنگام شنا کردن در استخر یا آب‌های آزاد نیز می‌توانند از این ساعت استفاده کنند. واچ GT2e برای ردیابی تمرینات ورزشی در منزل نظیر تردمیل، حرکات کششی و ماشین پاروزنی نیز مناسب خواهد بود.

هواوی واچ GT2e قادر به ردیابی انواع مختلف حرکات ورزشی بوده و از آب نیز هراسی ندارد!

استفاده از حسگر spO2 به ساعت امکان می‌دهد تا شاخص VO2Max کاربر را محاسبه نماید (مقادیر بالاتر این شاخص به‌معنای استقامت بالاتر شماست). همچنین این محصول می‌تواند بر فعالیت‌های هوازی و غیرهوازی کاربر نظارت کند. ساعت با ردیابی میزان پیشرفت کاربر در برنامه تمرینات هفتگی به گزارش شدت تمرین و مدت زمان ریکاوری می‌پردازد.

مشخصه TruRelax هواوی از طریق تمرینات تنفسی به مدیریت استرس کاربر کمک می‌کند. قابلیت نظارت بر خواب یکی دیگر از امکانات واچ GT2e محسوب می‌شود. این قابلیت با شناسایی 6 گونه رایج مشکلات خواب به افزایش مدت استراحت کاربر و کنترل کیفیت خواب کمک خواهد کرد.

هواوی واچ GT2e در مدل‌های رنگی مشکی گرافیکی، قرمز، سبز نعنایی و سفید یخی با قیمت‌گذاری 200 یورویی روانه بازار می‌شود. هواوی همچنین اعلام کرد که مدل رنگی جدیدی از ورژن 42 میلی‌متری واچ GT2 با نام Champagne Gold Edition نیز به بازار عرضه می‌شود. این مدل با قیمت‌گذاری 230 یورویی در حد فاصل مدل 46 میلی‌متری GT2 (با قیمت‌گذاری 250 یورویی) و واچ GT2e (با قیمت‌گذاری 200 یورویی) قرار می‌گیرد.

هنوز در خصوص زمان عرضه مدل‌های جدید خانواده هواوی واچ هیچ‌گونه توضیحی ارایه نشده است.

نوشته تصاویر ورژن اسپرت هواوی واچ GT2 با نام واچ GT2e منتشر شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.