تصاویر و جزییات جدیدی از گوشی هوشمند رده متوسط میزو ام ۶ منتشر شد

تصاویر و جزییات جدیدی از گوشی هوشمند رده متوسط میزو ام 6 !میزو ام ۶ یک گوشی جدید از برند میزو است. این محصول ترکیبی از مشخصات یک گوشی رده متوسط و چند ویژگی پیشرفته را در خود دارد و به زودی وارد بازار می‌شود.

امروز یک منبع خبری چند تصویر واقعی جدید را از گوشی میزو ام ۶ (Meizu M6) به رنگ مشکی مات در فضای مجازی منتشر کرد به همین دلیل دوباره این محصول به موضوع سایت‌های خبری تبدیل شده است. در این تصاویر نشان داده شده که ام ۶ هم مانند سایر محصولات شرکت میزو از یک بدنه فلزی با طراحی متعارف بهره می‌برد.

منبعی که تصاویر نشان داده شده در این نوشتار را ارائه کرده اطلاعاتی را نیز در زمینه مشخصات فنی میزو ام ۶ منتشر کرده است؛ طبق جزییات منتشر شده توسط این منبع خبری، میزو ام ۶ از یک نمایشگر ۵.۲ اینچی ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسلی، پردازشگر هشت هسته‌ای مدیاتک هلیو پی ۱۰ (MediaTek Helio P10) مجهز به چهار تراشه ۱.۲GHz آرم کورتکس ای ۵۳ و چهار تراشه ۲.۰GHz کورتکس ای ۵۳، واحد پردازش گرافیکی ۷۰۰MHz دو هسته‌ای مالی – تی ۸۶۰ ام پی ۲ (Mali-T860 MP2)، دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

منبع ارائه دهنده این جزییات گفته که سازنده چینی در ساخت میزو ام ۶ از یک رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی استفاده کرده است. اگرچه که در خبرهای قبلی گفته شده بود که این گوشی هوشمند با یک رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی وارد بازار می‌شود؛ با توجه به این امر می‌توان گفت که یا یکی از منابع خبری در ارائه جزییات خود اشتباه کرده‌اند و یا این که میزو می‌خواهد ام ۶ را در دو مدل عرضه کند.

منبعی که جزییات فوق را در مورد گوشی هوشمند جدید سازنده چینی منتشر کرده اطلاعات دیگری را در مورد این محصول ارائه نکرده؛ با وجود این، تصاویر جدید با تصاویری که در گذشته از میزو ام ۶ منتشر شده بودند، تا حدی تطابق دارند. این تصاویر نشان می‌دهند که ام ۶ به یک کاور پشتی ساده مجهز شده که لوگوی میزو و مکانی برای قرار گرفتن دوربین اصلی و یک فلش ال ای دی را بر روی خود دارد.

عکس‌های منتشر شده از میزو ام ۶ دو خط آنتن را نیز در قسمت بالا و پایین کاور پشتی این گوشی هوشمند نشان می‌دهند؛ با توجه به این تصاویر می‌توان گفت که گوشی جدید سازنده چینی از یک بدنه فلزی بهره می‌برد و توانایی پشتیبانی شارژ بی سیم را ندارد. میزو ام ۶ در جلوی خود با یک سبک طراحی متعارف ساخته شده است؛ این گوشی هوشمند فاقد یک نمایشگر با ضریب شکل تمام صفحه است اما به یک کلید فیزیکی هوم مجهز شده است که به نظر می‌رسد نقش یک اسکنر اثر انگشت را نیز ایفا می‌کند.

هنوز نمی‌توان با اطمینان در مورد مطالبی که در مورد مشخصات فنی گوشی جدید سازنده چینی منتشر شده، حرفی زد؛ اما با توجه به این که میزو می‌خواهد در تاریخ ۲۹ شهریور (۲۰ سپتامبر) از محصول جدیدش رونمایی کند، می‌توان انتظار داشت که به زودی اطلاعات جدیدتری در رابطه با این گوشی هوشمند در اختیار منابع خبری قرار گیرد.

میزو ام 6

.

منبع: androidheadlines

مطلب تصاویر و جزییات جدیدی از گوشی هوشمند رده متوسط میزو ام ۶ منتشر شد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.