تصاویر و مشخصات اسمارت‌فون‌های هواوی میت ۳۰ لو رفت!

اسمارت‌فون‌های میت 30

چندی پیش رندرهایی از اسمارت‌فون‌های هواوی میت 30 منتشر شد که این هندست‌ها را از جوانب مختلف نشان می‌داد. حالا در آستانه رونمایی از پرچم‌داران جدید شرکت چینی، تصاویری واقعی از این هندست‌ها به بیرون درز پیدا کرده است.

اسمارت‌فون‌های میت 30 اسمارت‌فون‌های میت 30

اسمارت‌فون‌های میت 30اسمارت‌فون‌های میت 30

تصاویر به خوبی تفاوت‌های میت 30 و مدل پرو را نشان می‌دهند. همانطور که مشاهده می‌کنید، صفحه نمایش میت 30 به صورت فلت بوده و بریدگی بالای صفحه نمایش کوچک است. در مقابل مدل پرو در طراحی صفحه نمایش از طرح waterfall بهره‌مند شده و بریدگی پهن‌تری نیز دارد. در خصوص چرایی پهن بودن ناچ مدل پرو نظریات مختلفی وجود دارد؛ برخی عنوان کرده‌اند این بریدگی میزبان سه دوربین خواهد بود و برخی نیز عقیده دارند که یک دوربین ToF همراه با ال‌ای‌دی و سنسور در این بریدگی تعبیه خواهند شد.

از تصاویر پنل‌های پشتی این گونه بر می‌آید که اسمارت‌فون میت 30 پرو در 4 رنگ عرضه خواهد شد: مشکی، سبز زمردی، نقره‌ای فضایی و ارغوانی کیهانی. ظاهرا هر دو هندست از این خانواده با 4 دوربین که به صورت دایره‌وار قرار داده شده‌اند، عرضه خواهند شد. دو دوربین 40 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیکسلی تله‌فوتو، یک ماژول ToF و فلاشی که در سمت چپ قرار گرفته است، تیم دوربین جدیدترین پرچم‌داران هواوی را تشکیل می‌دهند.

از یک باتری 4200 میلی‌آمپری با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 40 واتی و همچنین شارژ بی‌سیم 27 واتی، در میت 30 استفاده شده است. در این زمینه مدل پرو از یک باتری 4500 میلی‌آمپری بهره‌مند خواهد شد. پردازنده کایرین 990 با معماری 7 نانومتری و نسخه‌ای از اندروید بدون سرویس‌های گوگل، از جمله مشخصات مشترک اسمارت‌فون‌های میت 30 خواهد بود.

نوشته تصاویر و مشخصات اسمارت‌فون‌های هواوی میت 30 لو رفت! اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.