تصاویر کارخانه ای نسخه ۷.۱.۱ اندروید نوقا برای گوشی های پیکسل و نکسوس منتشر شد

تصاویر کارخانه ای نسخه 7.1.1 اندروید نوقا برای گوشی های پیکسل و نکسوس منتشر شد

تصاویر کارخانه ای نسخه ۷.۱.۱ اندروید نوقا و فایل های OTA برای گوشی های پیکسل و نکسوس منتشر شد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

به تازگی شرکت بزرگ گوگل تصاویر کارخانه ای سیستم عامل نوقا ۷.۱.۱ را منتشر کرده است. همچنین گزارش شده است که این شرکت تعدادی از گوشی های نکسوس و پیکسل خود را به این سیستم عامل جدید مجهز کرده است. پیش از این، بعضی از قابلیت های این نسخه از سیستم عامل اندروید تنها در گوشی های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL مجهز به نوقا ۷.۱ موجود بود؛ اما در این به روزرسانی جدید شرکت گوگل با معرفی نسخه اندروید نوقا ۷.۱.۱ این امکانات را در اختیار کاربران دیگر نیز قرار داده است.

در حال حاضر تصاویر کارخانه ای و نسخه جدید این سیستم عامل برای گوشی های گوگل پیکسل، گوگل پیکسل XL، نکسوس ۶P، نکسوس ۵X، نکسوس ۹، نکسوس ۹ LTE و نکسوس Playar، قابل دانلود است.

البته در اینجا لازم است این نکته را ذکر کنیم که گوگل این به روزرسانی را برای گوشی های نکسوس ۶p تولید شده در شرکت ورایزون ارائه نخواهد کرد؛ اما این شرکت خود پیش از این، این به روزرسانی جدید را در اختیار کاربران گوشی های گوگل پیکسل و پیکسل XL قرار داده است. در کنار قابلیت های جدیدی که گوگل به نسخه جدید خود اضافه کرده است، این شرکت همچنین سعی کرده است که اشکالات احتمالی این نسخه را تا حد ممکن برطرف سازد.

در گزارش های اعلام شده درباره ی تغییرات ایجاد شده در این نسخه، به این مسئله نیز اشاره شده است که اندروید نوقا ۷.۱.۱ با افزونه امنیتی جدید اندروید، ارائه خواهد شد.

شرکت گوگل اعلام نکرده است که دقیقا در چه زمانی امکان دانلود نسخه جدید را بر روی گوشی های نکسوس و پیکسل خود قرار می دهد؛ اما با توجه به اینکه Verizon از چند روز قبل شروع به انتشار نسخه ۷.۱.۱ نوقا بر روی گوشی های پیکسل خود کرده، انتظار می رود شرکت گوگل نیز کار خود را از همین روزها آغاز کند.

.

منبع : phoneArena

نوشته تصاویر کارخانه ای نسخه ۷.۱.۱ اندروید نوقا برای گوشی های پیکسل و نکسوس منتشر شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.