تصاویر گرفته شده توسط بروس لی، احتمالا متعلق به گوشی P30 Pro هواوی است!

بروس لی (اشتباه نکنید منظور رزمی‌کار، بازیگر سینما و بنیان‌گذار رشته رزمی جیت ‌کان‌دو، نیست)، مدیر تولید شرکت هواوی، چهار تصویر از یک برج آنتن موبایلی 5G، در نزدیکی محل برگزاری نمایشگاه MWC 2019 در شهر بارسلون را منتشر کرد. این برج‌های موبایلی توسط هواوی و وودافون برپا و نصب شده است ولی تصاویر گرفته شده بسیار جالب‌تر از خود آنتن‌ها هستند!

P30 Pro

حدس زده می‌شود این تصاویر توسط گوشی هواوی P30 Pro گرفته شده باشند. انتظار می‌رود که نسخه معمولی گوشی هواوی P30 مجهز به دوربین‌ سه‌گانه میت 20 پرو باشد و مدل P30 Pro از یک دوربین چهار‌گانه جدید بهره‌مند شود. کارشناسان با بررسی تصاویر به این نتیجه رسیده‌اند که یکی از آنها با دوربین فوق عریض گرفته شده است و بقیه زوم شده‌اند (که در تصویر آخر تقریبا با اطمینان می‌توان گفت از زوم دیجیتال استفاده شده است).

متاسفانه اطلاعات EXIF پاک شده است، به همین علت نمی‌توانیم با اطمینان در مورد تصاویر آقای لی صحبت کنیم بنابراین احتمال استفاده او از گوشی میت 20 پرو برای گرفتن تصاویر نیز وجود دارد. تصویر فوق عریض گرفته شده دارای وضوح تصویر 20 مگاپیکسل است که مشابه با گوشی میت 20 پرو است اما رزولوشن تصاویر تله‌فوتو گرفته شده 10 مگاپیکسلی است در حالی که دوربین تله‌فوتو گوشی میت 20 پرو، 8 مگاپیکسلی است.

همچنین به نظر می‌رسد زوم تصاویر 5x بوده که با کمک زوم دیجیتال به 10x رسیده است. در هر صورت طبق اعلام قبلی گوشی‌ P30 در هر سه نسخه معمولی، پرو و لایت در روز 26 مارس طی مراسمی در پاریس رونمایی خواهند شد. در آلبوم زیر می‌توانید هر چهار تصاویر گرفته شده را مشاهده نماید.

نوشته تصاویر گرفته شده توسط بروس لی، احتمالا متعلق به گوشی P30 Pro هواوی است! اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.